AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #21 Skrevet 28. mai 2014 Er det vanlig å ha oppblåst mage hvis man har cøliaki, men ikke spiser gluten, altså?? Jeg prøver å komme til bunns i min ekstremt oppblåste mage også nemlig. Anonymous poster hash: e68bf...22e
Rægs Skrevet 28. mai 2014 #22 Skrevet 28. mai 2014 Stress kan være en stor synder. Jeg var superstressa med eksamen, gutter, fremtid ++ i laang tid og hadde det ikke særlig bra med magen. Nå har jeg ferie og ting har roet seg veldig, utrolig deilig null plager!
Berit Skrevet 28. mai 2014 #23 Skrevet 28. mai 2014 Jeg vet ikke om det allerede er nevnt, men salt er en stor synder i oppblåsthet og også noen ganger ødemer. Salt er i de aller fleste ferdig matvarene. De fleste mennesker får dessverre i seg altfor mye salt i forhold til det lille vi skal ha.
mettemarit_ikke Skrevet 6. juni 2014 #24 Skrevet 6. juni 2014 Sjekk ut denne artiklen hvis du har oppblåst mage el. lignenede: fodmap diett Fodmap kan hjelpe deg til å finne ut hva du blir oppblåst av slik at du slipper å kutte ut alt som er godt :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå