Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vasket klær o.l hos svigermora mi, for stedet vi bor kan ikke ha vaskemaskin.

Nå får vi ikke vasket klær der lenger, og vi trenger å få vasket klær.

Er det noen som vet hvor vi kan få vasket? Finnes det noen steder? hoteller eller noe? vi bor på et bittelite sted der jeg ikke vet om noe sånt finnes.. :/

Anonymous poster hash: b86d0...609
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du en god nabo som du kan spørre om å få låne vaskemaskin hos, av og til, mot betaling?

Anonymous poster hash: 7855a...bd3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan dere ikke ha vaskemaskin? Er det pga plassmanger? Du får kjøpt ganske små vaskemaskiner

• Liker 2
Skrevet

Har vasket klær o.l hos svigermora mi, for stedet vi bor kan ikke ha vaskemaskin.

Er det noen som vet hvor vi kan få vasket? Finnes det noen steder? hoteller eller noe? vi bor på et bittelite sted der jeg ikke vet om noe sånt finnes.. :/

Det er jo umulig å svare på det når du ikke sier noe om hvor i landet du bor...

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert mulig å spørre på hotellet om de har eget vaskeri og om det er mulighet for å få hjelp fra dem, eller om de bruker renseri, og evt få avtalt å få levert deres tøy sammen med hotellets. Hva med venner og eller kolleger; kanskje de kjenner til en god løsning (renseri/ vaskeri) eller om de kan bidra på annen måte.

Kanskje et firma i nærheten av der du bor har mulighet til å la dere vaske tøy i deres vaskemaskin

AnonymBruker
Skrevet

Dersom det ikke er vaskeri i nærheten så må du enten spørre noen du kjenner eller kjøpe en vaskemaskin. Billigste på Elkjøp koster 1800 kr.

Anonymous poster hash: 685e1...202
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere ISS eller andre vaskebyrå som drar rundt og vasker hos firma i nærheten av der du bor? De vasker nok moppene sine selv, og kanskje kunne du spurt i forhold til vaskemuligheter for deres tøy.

Ellers tror jeg du er inne på noe lurt ved å spørre på hotellet, da de kanskje har eget vaskeri

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan ikke stedet der dere bor ha vaskemaskin?

Er det også slik hos naboene diner?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan vaske klær selv, i en balje. Man før kjøpt vaskemiddel til håndvask :)

Anonymous poster hash: e6e32...4bc

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Vask klær i balje :) Bør ikke være noe problem, nå er det fint vær og man kan gjøre det ute til og med :)

Anonymous poster hash: 87c3a...8ae
  • Liker 2
Skrevet

Skal man få vasket klær på et hotell må man være gjest ved hotellet.

De fleste hoteller sender vekk vasken til et vaskeri de har avtale med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal man få vasket klær på et hotell må man være gjest ved hotellet.

De fleste hoteller sender vekk vasken til et vaskeri de har avtale med.

Men det er jo ingenting i veien for at de kan gå inn og spørre om de kan få sende med klærne mot betaling. Men de får sikkert nei.

TS; dere må jo bare skaffe dere en vaskemaskin eller så får dere flytte.

Anonymous poster hash: d1ecd...91e

Skrevet (endret)

Men det er jo ingenting i veien for at de kan gå inn og spørre om de kan få sende med klærne mot betaling. Men de får sikkert nei.

Anonymous poster hash: d1ecd...91e

Gjør de noe sånt tenker jeg de blir utledd.

Et hotell med klesvaskeservice opererer ikke som et ordinært renseri som tar imot klær fra hele bygda...

De tar imot ett og ett klesplagg fra sine betalende gjester og tar seg så betalt for hver enkelt sokk og skjorte de sender til rens.

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Skrevet

Har dere ISS eller andre vaskebyrå som drar rundt og vasker hos firma i nærheten av der du bor? De vasker nok moppene sine selv, og kanskje kunne du spurt i forhold til vaskemuligheter for deres tøy.

Ellers tror jeg du er inne på noe lurt ved å spørre på hotellet, da de kanskje har eget vaskeri

En sekk med skitne mopper som går i firmaets industrimaskin er ikke det samme som å vaske vanlig privattøy.

Det er lov å tenke litt lenger enn nesa rekker.

ISS kan ikke holde på og vaske folks private tøy.

Det er ikke det de jobber med...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er du student har de fleste studiesteder tilbud om klesvask/vaskeri tilgjengelig.

Høres ellers fryktelig merkelig ut å leie ut leilighet/hybel uten mulighet for klesvask? Ville tatt det opp med husverten. Har h*n mulighet til å plassere en vaskemaskin i en kjeller eller noe?

Anonymous poster hash: 9ee31...c0c
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk leie på sykehjemmet på kvelden to ganger i mnd.

Anonymous poster hash: 547b6...dcc
Skrevet (endret)

Kanskje et firma i nærheten av der du bor har mulighet til å la dere vaske tøy i deres vaskemaskin

Om et firma skal gjøre dette må de jo kunne tilby det samme til alle som bor i bygda...

Det er nok mest hensiktsmessig om TS flytter til noe annet enn en hybel uten opplegg for vaskemaskin, i stedet for at hun begynner å gå på bygda og dumme seg ut.

Har man ikke opplegg for vaskemaskin hjemme vasker man på myntvaskeri, leverer til renseri eller har fellesvaskeri i blokka der man bor.

Om TS bor langt utpå bygda må hun ta med klær til nærmeste by.

Hvis hun ikke sier hvor hun bor, kan man jo ikke svare skikkelig på hvilke alternativer som fins i nærheten, heller.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Skrevet

Jeg fikk leie på sykehjemmet på kvelden to ganger i mnd.

Anonymous poster hash: 547b6...dcc

Da antar jeg du jobbet der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...