AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Jeg har en venninne som aldri har hatt noe forhold. Hun blir stadig avvist, og velger nok feil gutter å date. Hun har selv veldig lyst på et forhold, og sier ofte hun er ensom. Hun er pen, morsom, veldig god til det hun driver med. Ingenting galt med henne. Dette temaet blir ofte tatt opp, og jeg prøver å gi henne litt råd noen ganger, men synes det er vanskelig! Hva kan jeg gjøre for å hjelpe henne, uten å være belærende eller ydmyke henne ved å parre henne opp med gud og hvermann..? Pørver også å ikke ta opp dette temaet med henne, medmindre hun gjør det, da jeg selv mener man kan ha det helt fint uten kjæreste, og hun skal hvertfall slippe å føle et press fra oss venner, som liker henne like godt også uten kjæreste:) Anonymous poster hash: b78ae...d8d
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Prøv å sette henne opp på en blind-date! Det kan komme mange gode historier og noen gode resultater fra det Eller prøv å invitere med mannlige venner av deg samtidig som hun? Anonymous poster hash: 8756f...278
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Prøv å sette henne opp på en blind-date! Det kan komme mange gode historier og noen gode resultater fra det Eller prøv å invitere med mannlige venner av deg samtidig som hun? Anonymous poster hash: 8756f...278 Sånne ting er bare utrolig kleint og slitsomt hvis man ikke vil det selv. Anonymous poster hash: 93369...ca1 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Åh, du høres ut som ei god venninne! Jeg er også hun som alltid er singel men mine venninner laga alltid så mye støy rundt det. Ofte ble jeg sittende å forklare ovenfor dem hvorfor jeg var singel og måtte alltid forsvare meg selv..Jeg syns det ble så ille til slutt at jeg fant meg nye venner. Det er så viktig at dere behandler henne som resten enten hun er singel eller ei <3 Anonymous poster hash: 98330...6fb
Gjest brutal_mann Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Hvor gammel er hun? VET du at hun vil ha kjæreste? Aner du noe som helst om hva de som avviser avviser henne for?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Sånne ting er bare utrolig kleint og slitsomt hvis man ikke vil det selv. Anonymous poster hash: 93369...ca1 Er det ikke bare å spørre henne da? Hvis hun sier at hun er ensom bør det jo være en smal sak å snike inn spørsmålet? Anonymous poster hash: 8756f...278
Hapa Skrevet 24. mai 2014 #7 Skrevet 24. mai 2014 Jeg har en venninne som aldri har hatt noe forhold. Hun blir stadig avvist, og velger nok feil gutter å date. Hun har selv veldig lyst på et forhold, og sier ofte hun er ensom. Hun er pen, morsom, veldig god til det hun driver med. Ingenting galt med henne. Dette temaet blir ofte tatt opp, og jeg prøver å gi henne litt råd noen ganger, men synes det er vanskelig! Hva kan jeg gjøre for å hjelpe henne, uten å være belærende eller ydmyke henne ved å parre henne opp med gud og hvermann..? Pørver også å ikke ta opp dette temaet med henne, medmindre hun gjør det, da jeg selv mener man kan ha det helt fint uten kjæreste, og hun skal hvertfall slippe å føle et press fra oss venner, som liker henne like godt også uten kjæreste:) Anonymous poster hash: b78ae...d8d Du har ikke skrevet noe om hva som gjør at hun blir avist, men du kriver at hun veldig lyst på et forhold. Kan det rett og slett være det at hun fremstår som veldig desperat ovenfor de guttene hun dater? Desperasjon er en stor turn-off for de aller fleste, og det gjelder begge kjønn vil jeg tro. Det blir fort veldig kleint og man føler seg "fanget". Desperasjon sender signaler om at man ikke klarer seg selv og "trenger" noen for å få det bra. Det kan fort bli heftig å forholde seg til etter en date eller tre...
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Tror ikke du bør komme med noe råd hvis du er i forhold, det kan hurtig høres veldig belærende ut.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #9 Skrevet 25. mai 2014 Hvis hun vil ha kjærste, så får hun kjærste. Vil hun ha alle gutter, eller må de være over en viss standard? Du sier at hun er pen. Hun er da over 5 på en skala fra 1-10. La oss si at hun er en god 7er. Er hun en som eier rommet, kan hun max få en 8er. Er hun en som holder seg litt i bakgrunnen, kan hun max få en 6er. Vil hun være helt sikker på å få kjærste, kan hun jakte på alle som er 5er og lavere, til hun treffer en med ok personlighet. Det er veldig skummelt å slippe noen så tett innpå første gang, men etter hver så går det seg til. Det er litt som å hoppe fra 10ern. Det er veldig skummelt helt til du tar første hoppet, og før du vet ordet av det tar du saltoer. Helt til du slår deg skikkelig, da tar det fryktelig lang tid å komme seg opp igjen. Men hopper man ikke, skjer det ikke noe. Det er en grunn til at det heter at man skal kysse mange frosker. Hun kan ikke ha for høye forventninger første gangen. Hun kommer ikke til å være den første som blir avvist, og heller ikke den siste:)Anonymous poster hash: b3d49...669
Gjest Lille-pus Skrevet 25. mai 2014 #10 Skrevet 25. mai 2014 Det er vel ikke værre enn at dere går ut sammen en hel gjeng og har det hyggelig? Sosial omgang er ofte det lille som skal til. Å stresse med å 'å analysere ihjel' henne og dem hun har møtt og som såkalt 'har avvist' henne blir jo bare så kleint som det kan få blitt. Kvinner burde slutte med den aktivteten.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2014 #11 Skrevet 25. mai 2014 Det er vel ikke værre enn at dere går ut sammen en hel gjeng og har det hyggelig? Sosial omgang er ofte det lille som skal til. Å stresse med å 'å analysere ihjel' henne og dem hun har møtt og som såkalt 'har avvist' henne blir jo bare så kleint som det kan få blitt. Kvinner burde slutte med den aktivteten. Signerer denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå