Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bil gjerne legge ved bilde, men vil ikke ha det værende. Kan jeg slette etterhvert?

Slanker meg nå, vil gå ned 8 kg ca. Men vet ikke om det egentlig blir fint, kanskje jeg bør gå ned mer/mindre?

Jente 171 cm, 67kg, 18 år

Anonymous poster hash: d7c2e...892

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja. 7-8 høres bra ut.

Anonymous poster hash: e4f84...6f2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke slette bildet med AB, men det er da ingen som vil kjenne deg igjen uansett. :)

Hvor mye du bør gå ned, kommer egentlig litt an på. Har du veldig lite muskler(altså er litt dvask), kan det hende du kunne ha gått ned 10 kg også. Men har du normal muskelmasse kan sikkert 8 kg være fint.

Anonymous poster hash: 62ec9...eb8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke slette bildet med AB, men det er da ingen som vil kjenne deg igjen uansett. :)

Hvor mye du bør gå ned, kommer egentlig litt an på. Har du veldig lite muskler(altså er litt dvask), kan det hende du kunne ha gått ned 10 kg også. Men har du normal muskelmasse kan sikkert 8 kg være fint.

Jeg har (dessverre) ganske stor benbygning og synlige muskler. Alle mine venner sier jeg bare har muskler, men jeg føler de sier det for at jeg skal være glad, men trenger ærlige meninger.

Kan jeg sette om jeg ikke er AB?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har (dessverre) ganske stor benbygning og synlige muskler. Alle mine venner sier jeg bare har muskler, men jeg føler de sier det for at jeg skal være glad, men trenger ærlige meninger.

Kan jeg sette om jeg ikke er AB?

Ja, det kan du.

Da bør du hvert fall ikke gå ned mer enn 8 kg, kanskje. Hadde vært interessant og sett. :) Vanskelig å si uten bilde.

Skrevet (endret)

Hvordan sletter jeg bildet?

post-55993-101140_thumb.jpg

Endret av beliiebeer
Skrevet

Denne tråden, igjen.. NEi, du bør fortsatt ikke gå ned noen ting.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Veier du 67 kg?! Ser ut som om du veier mye mindre. Jeg synes ikke du behøver å gå ned i vekt overhodet. Hvert fall ikke mer enn et par. :P

Jeg er 170, veier 56 kg og ser omtrent ut som deg. :P Nå har ikke jeg så mye muskler da, så det kan vel forklare noe. Men likevel.

• Liker 2
Skrevet

Denne tråden, igjen.. NEi, du bør fortsatt ikke gå ned noen ting.

Hæ? Har da ikke lagt ut noe før..

AnonymBruker
Skrevet

Du ser jo fin ut, hvorfor skal du slanke deg? :klo:

Anonymous poster hash: db36a...b1d
  • Liker 4
Skrevet

Muskler tar mindre plass enn fett og veier mer på den lille plassen de tar.
Du ser flott ut, syns ikke du burde gå ned i vekt.

En utrent person som veier det samme som deg vil se helt annerledes ut, fordi fettet tar mer plass på en måte. Ikke gidd å tenk på vekten når du har muskler. Seriøst! Du er flott.

• Liker 3
Skrevet

Dette blir rett og slett for dumt. Søk profesjonell hjelp!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du ser jo fin ut, hvorfor skal du slanke deg? :klo:

Anonymous poster hash: db36a...b1d

Enig. Hun er perfekt.

Anonymous poster hash: a9d36...214

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med slike tråder om dagen?

Anonymous poster hash: ac6bd...437
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Hun er perfekt.

Anonymous poster hash: a9d36...214

Jeg føler jeg har litt ekstra fett å ta av på mage og lår.. Takk for positive tilbakemeldinger! Ute etter ærlige meninger, så om noen mener jeg bør gå ned et antall kg så skrik ut!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler jeg har litt ekstra fett å ta av på mage og lår.. Takk for positive tilbakemeldinger! Ute etter ærlige meninger, så om noen mener jeg bør gå ned et antall kg så skrik ut!

Hvis noen mener du bør gå ned noen kilo er de skrudde i hodet, du har bare muskler å gå ned, isåfall.

Anonymous poster hash: ac6bd...437

• Liker 3
Gjest chisandra
Skrevet

Hvis du på alvor mener at du må/trenger å gå ned hvis det bildet er av deg, så bør du søke hjelp NUH.

Er du kun ute etter å høre at du er perfekt og fin - så, ja. Du er perfekt og fin. :icon_lol:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du på alvor mener at du må/trenger å gå ned hvis det bildet er av deg, så bør du søke hjelp NUH.

Er du kun ute etter å høre at du er perfekt og fin - så, ja. Du er perfekt og fin. :icon_lol:

Tusen takk, men nei, er ute etter ærlige meninger for jeg går faktisk på slankekur og tar naturlige kapsler som skal øke forbrenningen osv.

Skrevet

Du har en helt fantastisk kropp, jente!! Jeg syns det er tragisk at unge jenter som ser flotte ut tror at de må veie et visst antall kilo for å være bra nok. Det handler ikke om vekt. Det er et misvisende tall fordi alle har ulik sammensetning av muskler og fett. Det er mange som drømmer om en kropp som din!

Går du ned noe som helst kommer du til å se helt skrapa ut. Gå ut i verden og vær stolt av deg selv, og for all del, ikke slank deg!! Du er ung, veltrent og flott, nyt det!

• Liker 4
Skrevet

Kroppen din er jo kjempefin, eneste du trenger er å holde den slik som den er nå. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...