AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Jeg må ned i vekt og håper at det er noen snille KG'ere som har lyst til å hjelpe meg. Kan begynne med kosthold. Jeg vet jeg har mye å hente her. Problemet mitt er at jeg spiser for litt på starten av dagen, og blir ekstremt sulten på kvelden som igjen gjør at jeg 1. får ekstremt lyst på godis og 2. spiser ALT for mye. Dette har jeg f.eks spist i dag: Frokost: 3 sport+ knekkebrød med jordbærsyltetøy (med mindre sukker) og et glass juice. Lunsj: tacosalat som man får kjøpt ferdig i butikk. Middag: to små tacotubs med tacokjøtt (karbonadedeig), rømme og ost. En pose M og 6 rox (bringebærkaramell). Drakk 1.5 glass cola til. Har i tillegg drukket en kopp kaffe og en liter vann ca. I dag har jeg ikke en gang spist så mye i mitt hode.. Pleier å forsyne meg mange ganger med middag f.eks. Så.. Jeg trenger noen tips til hva jeg kan spise til lunsj, som er sunt og greit å ta med på skolen. Når det gjelder trening, så liker jeg å jogge/gå tur. Jeg bare sliter med å få opp kondisjonen. Klarer kanskje å jogge 3-5 km, alt etter dagsformen, men så er jeg helt utslitt. Trener heller ingen styrke. Så - noen som har noen gode tips til bedre kosthold, styrketrening jeg kan gjøre hjemme og en god måte å få opp kondisen på? Jeg er 158 høy, veier 62 kilo og skammer meg over kroppen min.. Anonymous poster hash: a060e...712
Confusion Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Du burde startet med styrketrening også, først styrketrening så kondisjonstrening/kardio. Trener du med vekter forbrenner du MYE mer kalorier + du strammer opp kroppen mer og. Vet ikke hvordan du finner hjemmeøvelser for styrketrening? Google det du lurer på så finner du det meste, samme med kosthold og alt det andre. Lei inn en Personlig Trener hvis du vil eller om du kjenner noen som kan hjelpe deg i hverdagen? Det du spiser nå har veldig lite næring og masse sukker/fett, utenom kjøttdeigen da..
Gjest Coolaid Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Hvorfor skal du ned i vekt med din høyde og vekt ? Du trenger kun å trene og spise nok mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå