Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Linneah2013
Skrevet

Når jeg bruker autocorrect (?) /skriveliste på tlf og skal skrive feks navnet Vanessa kan det da komme Isabell istedet? Eller kommer det et navn med samme forbokstav?

Videoannonse
Annonse
Gjest fotballflue
Skrevet

Når jeg skriver vanessa, så kommer det opp "vanedannende" på autocorrecten. Var det det du mente?

Gjest Linneah2013
Skrevet

Nei, om det kan komme opp feks isabell når en skal skrive vanessa, altså et helt annet navn

Gjest Linneah2013
Skrevet

Har iphone i tilfelle det har noen betydning

Gjest fotballflue
Skrevet

Hmm, jeg har Samsung, vet ikke hvordan det er på iphone, men tviler på at det kommer opp et så annerledes navn. Kan du ikke prøve selv da?

AnonymBruker
Skrevet

Er vel kun samme forbokstaven, tror jeg. Om jeg kjenner f.eks. en som heter Erik og en som heter Emil, da vil det navnet jeg skriver oftest komme opp først.

Anonymous poster hash: 2c143...b6a
Skrevet

Når jeg bruker autocorrect (?) /skriveliste på tlf og skal skrive feks navnet Vanessa kan det da komme Isabell istedet? Eller kommer det et navn med samme forbokstav?

Tror faktisk det er mulig, men kun om du har skrevet Isabell tidligere(altså brukt/skrevet dette navnet). Ikke garantert, men mener å ha opplevd noe slik selv, fått noe helt annet enn hensikten var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...