Gå til innhold

Hva fikk treåringen deres i bursdagsgave?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en gutt som blir tre år om et par uker, men vi er litt blanke på hva vi skal kjøpe.

Så, hva kjøpte dere i treårsgave til ungene deres? Og hva er favorittleken for tiden?

Anonymous poster hash: 1e073...c1c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns å huske at han fikk en bilbane fra Hot wheels. Og tohjulssykkel(som han først fikk i mars/april(har bursdag i januar)

Anonymous poster hash: 60dce...e70
Skrevet

Hadde 3-årsdag her og nylig, vi visste heller ikke helt hva vi skulle kjøpe. Men ble ny sykkel, puslespill, klær også spedde vi på med noe småtteri og litt godteri.

AnonymBruker
Skrevet

Billetter til vennebyen show, og ny kjole som hun skulle gå med i bursdagsselskapet.

Anonymous poster hash: 80af2...d19

AnonymBruker
Skrevet

Billetter til en teaterforestilling, flere bøker, duplo, løpesykkel/balansesykkel, musikkavspiller, utstyr til Briotogbanen, puslespill, klær, sko..

Her lekes det mye med togbanen og duploen. I tillegg spilles det mye barnesanger som det danses til. Løpesykkelen er også veldig populær.

Anonymous poster hash: c9543...be2

AnonymBruker
Skrevet

Brio togbanesett med elektrisk lokomotiv :) hadde fått en del brio fra før, men ble lite lekt med - det elektriske lokomotivet gjorde susen!

Anonymous poster hash: 60426...721
AnonymBruker
Skrevet

Trampoline

Anonymous poster hash: f521d...9b4

Gjest Magdalene
Skrevet

Ønsker han seg ingen ting?

Skrevet

Min fikk balansesykkel, og det anbefaler jeg sterkt til alle. De er geniale.

Skrevet (endret)

Fikk sykkel med støttehjul. Vi prøvde med balansesykkel først, men det var ikke aktuelt fra frøkna.

Fikk den i forskudd så vi har glede av den hele sesongen og ikke bare 2-3 mnd.

Endret av Villemoe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...