AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Denne uken begynte jeg med Jillian Michaels sin six week sixpack-video og etter fem dager på rad er så støl at jeg kan såvidt bevege meg! Det gjør vondt å le, liksom! Tidligere har jeg trent med 30 day shred og banish fat boost metabolism, og selv om jeg var støl de første dagene på 30 day shred er det ingenting sammenlignet med nå. Der gikk også stølheten over bare jeg kom i gang med treningen, og etter 3-4 dager ble jeg ikke mer støl, og siden har jeg nesten ikke vært det. Før nå. Jeg prøvde sixpack-videoen to ganger før også, mens jeg trente 30 day shred, og da ble jeg ikke sånn. Kjente det i magemusklene dagen etter, men det gikk over fort. Nå skjønner jeg ingenting. Før jeg begynte på mandag hadde jeg to uker uten trening pga ferie, men man kan da ikke bli så ute av form så fort? Jeg merker ikke noe på formen ellers bortsett fra kanskje litt svakere i skuldrene, men det virker som at musklene har fått helt sjokk nå. Jeg skal selvsagt ta fri i dag, men jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare seks uker på dette programmet hvis stølheten ikke gir seg snart. Noen med erfaringer som kan gi råd? Anonymous poster hash: 8b150...5e1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Du kan prøve å gå en liten tur, bare så du blir varm, og tøye ut forsiktig. Jeg synes i alle fall det hjelper:) Anonymous poster hash: 29d8a...50f
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Sååå vondt er det da ikke? Altså, sammenlignet med å brekke kragebeinet: nei. Det er hakket verre enn menssmerter, men ikke fullt så vondt som halsbetennelse. Det er litt vanskelig å forklare noe så subjektivt som smerte logisk egentlig De øverste magemusklene er veldig hovne, og det er stivt både i magen og ryggen, så bevegeligheten min er ganske nedsatt. Skal ut og gå en tur nå og se om jeg kan få i gang sirkulasjonen og løse opp litt Anonymous poster hash: 8b150...5e1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Du kan prøve å gå en liten tur, bare så du blir varm, og tøye ut forsiktig. Jeg synes i alle fall det hjelper:) Anonymous poster hash: 29d8a...50f Takk for tips, jeg prøver meg en tur nå Anonymous poster hash: 8b150...5e1
beliiebeer Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Denne uken begynte jeg med Jillian Michaels sin six week sixpack-video og etter fem dager på rad er så støl at jeg kan såvidt bevege meg! Det gjør vondt å le, liksom! Tidligere har jeg trent med 30 day shred og banish fat boost metabolism, og selv om jeg var støl de første dagene på 30 day shred er det ingenting sammenlignet med nå. Der gikk også stølheten over bare jeg kom i gang med treningen, og etter 3-4 dager ble jeg ikke mer støl, og siden har jeg nesten ikke vært det. Før nå. Jeg prøvde sixpack-videoen to ganger før også, mens jeg trente 30 day shred, og da ble jeg ikke sånn. Kjente det i magemusklene dagen etter, men det gikk over fort. Nå skjønner jeg ingenting. Før jeg begynte på mandag hadde jeg to uker uten trening pga ferie, men man kan da ikke bli så ute av form så fort? Jeg merker ikke noe på formen ellers bortsett fra kanskje litt svakere i skuldrene, men det virker som at musklene har fått helt sjokk nå. Jeg skal selvsagt ta fri i dag, men jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare seks uker på dette programmet hvis stølheten ikke gir seg snart. Noen med erfaringer som kan gi råd?Anonymous poster hash: 8b150...5e1 Heldig du.. vil gjerne bli så støl, elsker nemlig å være støl i magen! Som deg begynte jeg med samme video på mandag, men har ikke vært støl i det hele tatt, bortsett fra litt i rumpa?? Gjør jeg noe galt? Jeg tar advanced og merker at magen jobber..
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #7 Skrevet 25. mai 2014 Heldig du.. vil gjerne bli så støl, elsker nemlig å være støl i magen! Som deg begynte jeg med samme video på mandag, men har ikke vært støl i det hele tatt, bortsett fra litt i rumpa?? Gjør jeg noe galt? Jeg tar advanced og merker at magen jobber.. Hehe, vi kan godt bytte altså Er heldigvis mye bedre i dag, jeg gikk en halv mil i raskt tempo i går, og trente en runde med en annen Jillian-video, bare hoppet over mageøvelsene. Tror bare jeg trengte en pause Vanskelig å si hva som er årsaken til at du ikke blir støl, kan jo hende du er bedre trent enn meg og tåler mer? Jeg gjør øvelsene så avansert som jeg klarer, er ikke så veldig myk så det begrenser litt på noen av dem, men tar i til det virkelig brenner i musklene. Bruker håndvekter på long lever og diagonal getups, og på torsdag og fredag gikk jeg gjennom programmet en ekstra gang. Som regel blir jeg mest støl når jeg gjør nye øvelser som kroppen ikke er vant til, eller øvelser jeg ikke har gjort på en stund, evt tar i hardere enn jeg har pleid på øvelser jeg tar ofte. Vet ikke så mye om hvordan dette fungerer egentlig, men det er garantert folk på forumet her som kan forklare mer nøye hvordan det henger sammen Anonymous poster hash: 8b150...5e1
Gresshoppa Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Det å være så støl at du må ha HJELP ut av sengen, herlige greier... Jeg tar Magnesium, og syns faktisk det er en merkbar forskjell 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 Det å være så støl at du må ha HJELP ut av sengen, herlige greier... Jeg tar Magnesium, og syns faktisk det er en merkbar forskjell Haha, det var litt sånn i går ja, såvidt jeg kom meg ut av senga Magnesium har jeg ikke tenkt på en gang, jeg har hatt mangel før og tatt tilskudd, men har ikke gjort det på en stund. Jeg skal be legen om å sjekke når jeg skal dit snart, takk for tips! Anonymous poster hash: 8b150...5e1
Gresshoppa Skrevet 26. mai 2014 #10 Skrevet 26. mai 2014 Haha, det var litt sånn i går ja, såvidt jeg kom meg ut av senga Magnesium har jeg ikke tenkt på en gang, jeg har hatt mangel før og tatt tilskudd, men har ikke gjort det på en stund. Jeg skal be legen om å sjekke når jeg skal dit snart, takk for tips! Anonymous poster hash: 8b150...5e1 Helt greit å kjenne at man lever litt, altså, men når man gråter fordi det er vondt, da har man lov til å klage Bare hyggelig! 1
Gjest Coolaid Skrevet 26. mai 2014 #11 Skrevet 26. mai 2014 Gratulerer. Du er støl og har oppnådd bestillingen på en kropp som har fått kjørt seg - akkurat det man vil med trening. Du kan gå/trene det av deg selv om det gjør vondt. Etter hvert du blir god og varm kommer det seg. Og så tøyer du ut etterpå.
King in the North Skrevet 26. mai 2014 #12 Skrevet 26. mai 2014 Som de andre sier, tøy og beveg deg selv om det suger. Ellers burde du, som alle andre, ikke trene hver dag. Musklene trenger 48 timer på å restituere seg selv
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #13 Skrevet 26. mai 2014 Gratulerer. Du er støl og har oppnådd bestillingen på en kropp som har fått kjørt seg - akkurat det man vil med trening. Du kan gå/trene det av deg selv om det gjør vondt. Etter hvert du blir god og varm kommer det seg. Og så tøyer du ut etterpå. Som de andre sier, tøy og beveg deg selv om det suger. Ellers burde du, som alle andre, ikke trene hver dag. Musklene trenger 48 timer på å restituere seg selv Takk for råd Det hjalp med litt trening av andre deler av kroppen, nå er jeg helt fin, og har fått trent magen igjen i dag, klarte mer i dag enn på fredag så det er jo positivt. Dette er kanskje ikke et program som bør gjøres daglig, så jeg prøver med tre dager i uka og cardio eller styrke for andre deler av kroppen på dagene mellom six week sixpack fremover, håper det gjør susen Anonymous poster hash: 8b150...5e1
Gjest Coolaid Skrevet 27. mai 2014 #14 Skrevet 27. mai 2014 Takk for råd Det hjalp med litt trening av andre deler av kroppen, nå er jeg helt fin, og har fått trent magen igjen i dag, klarte mer i dag enn på fredag så det er jo positivt. Dette er kanskje ikke et program som bør gjøres daglig, så jeg prøver med tre dager i uka og cardio eller styrke for andre deler av kroppen på dagene mellom six week sixpack fremover, håper det gjør susen Anonymous poster hash: 8b150...5e1 Du skal ikke trene det samme hver dag, om man snakker om styrketrening. Mindre gir mer effekt på kroppen. En viktig det av treningen er hvile innimellom. Aktiv hvile betyr at man gjør noe annet fysisk mens kroppen henter seg inn. For eksempel sykle en tur. Da gjør man bra ting for kroppen uten at man sliter seg ut. Eller man bare kan lese avisen og se på tv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå