Majott Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 De er jo litt "penere" enn de vanlige med spenner, men er det ikke vondt og ubehagelig å ha den reima mellom tærne? Ser for meg at det fort blir gnagsår der, og at hvert skritt en tar merkes smertefullt der reima "holder igjen" foten? Særlig i nedoverbakker, der foten presses litt framover. Jeg har lyst på slike selv, men må høre andres erfaringer først
Gjest lipgloss Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 jeg bruker for det meste havaianas,som også har reim mellom tærne,var litt uvant i beg,men nå synes jeg det er helt greit,får ikke gnagsår uten at jeg går ekstremt langt:),da bruker jeg heller toms de er helt fantastiske:))
Raviella Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 (endret) det er jo ikke annerledes enn med flipp-flopps eller klipp klappere eller hva man nå kaller det. hvis du ikke har brukt det før, bør du venne deg til det med et par myke før du invisterer i de dyre Birkenstock... Endret 5. juni 2014 av Raviella
skruf Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har disse, i sort, og de gnager ikke mellom tærne. Den reima over vristen gjør at sandalen sitter godt på foten, og de flippflopper ikke når jeg går https://lillevinkelsko.no/sandaler/birkenstock/gizeh-01-grå
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Tror det kommer an på fotstillingen din, og om den passer for skoen. Har noen jeg får skikkelige sår av, og andre som jeg kan bruke i timevis, uten å bli sår. Anonymous poster hash: 1ba49...50e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Fås slike kjøpt på butikk i Bergen? Anonymous poster hash: 4f38b...968
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå