Chizue Skrevet 4. juni 2014 #61 Skrevet 4. juni 2014 Dere som bruker "shit", er dere klar over at det er et svært stygt banneord på engelsk? Da synes jeg like godt man kan si faen. Anonymous poster hash: 67cac...eb1 Synes det er litt komisk at "Damn it" er stygt men "Darn it" er lov (særlig i USA...)
Gjest Skrevet 4. juni 2014 #65 Skrevet 4. juni 2014 Min onkels faste frase da det var tydelig at ting ikke gikk som det skulle: Mandel i surkålen og kløyva juletre!
Magnifique Skrevet 4. juni 2014 #66 Skrevet 4. juni 2014 Hel........sesøstra!!! En klassiker fra min oppvekst Ha-ha Den har jeg aldri hørt før.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #70 Skrevet 6. juni 2014 Svarte maiskorn, jøye meg, himmel og hav. Hva i granskauen osv. Anonymous poster hash: 52d46...8f7
Schadenfreude Skrevet 6. juni 2014 #71 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har en tendens til å si "Fåglarna!" Samme her. Og så sier jeg "förgrömmade unge" når han gjør hyss... Ikke så morsomt, men her går det i "crap". Har fått mange nye favoritter i denne tråden!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #73 Skrevet 20. juni 2014 Et lite utvalg av bedehusbanningen fra Sørlandet... Saki Saki fanaki Fy fasan Herliland Fasikken Helsike Sava Søren sylte FaderenAnonymous poster hash: 56108...1e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå