AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Del Skrevet 24. mai 2014 Fikk deg til å titte Neida, jeg tenker hverken på "liksombanning" voksne bruker rundt barn (søren og sånt), eller synes det er greit at barn banner. Men så er jeg nord-norsk da, og vant med ord og uttrykk med litt smell i, eller bare er morsomme å si Noen guttungen her synes er gøy nå: - inni granskauen! - i alle dager!? - hopp i havet! - på rattatta'n - bøtteballet Flere ideer? Anonymous poster hash: c998b...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 24. mai 2014 #2 Del Skrevet 24. mai 2014 Svarte natta. Ikke banning, men har du prøvd å si at du strør løvepulver utenfor huset sånn at det ikke kommer noen løver. Og hvis barnet tviler kan du bare spørre dem om de har sett noen løver utenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Del Skrevet 24. mai 2014 Faen i helvete fuck fuck fuck! Føirrbainna hæstkuk! Anonymous poster hash: 25379...b5c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. mai 2014 #4 Del Skrevet 24. mai 2014 Schwartze Katze var visst svigerfars store hit da mannen min og brødrene var små Ellers synes jeg at "Flate" kan erstatte en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 24. mai 2014 #5 Del Skrevet 24. mai 2014 Hel........sesøstra!!! En klassiker fra min oppvekst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #6 Del Skrevet 24. mai 2014 Annen i ellevte. Dra til helgoland. Tussilago farfara. Anonymous poster hash: 96964...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 24. mai 2014 #7 Del Skrevet 24. mai 2014 Søren klype Du store alpakka Splitte mine bramseil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 24. mai 2014 #8 Del Skrevet 24. mai 2014 Søren klype Gurimalla Svarte beist Hæren fløtte Faderullan Fy farao Fytti katta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 24. mai 2014 #9 Del Skrevet 24. mai 2014 Halvhavre (istedenfor helvete). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hyssingen Skrevet 24. mai 2014 #10 Del Skrevet 24. mai 2014 Pappa pleide bare å bruke random ord han, han sa det var trøkket som gjorde at det ble et bra og stressfrigjørende banneord. Så hans var f.eks (les disse med ordentlig trøkk og innlevelse) BANJO, BANNAN, KAFFE, BÆSJ, GRÆFF, KANO! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odin-Den-Enøyde Skrevet 24. mai 2014 #11 Del Skrevet 24. mai 2014 Faderullan Himalaya Jada (med godt trøkk) Så inn i hamperævva Hellavitta Å steike Svartsvidde dritt Shit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #12 Del Skrevet 24. mai 2014 Oi, så mange herlige forslag! tussilago farfara! hvordan kunne jeg ha glemt av den, pleide å være en yndling jo halvhavre var genialt! fy farao og faderullan innføres straks Anonymous poster hash: c998b...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #13 Del Skrevet 24. mai 2014 Svarte natta. Ikke banning, men har du prøvd å si at du strør løvepulver utenfor huset sånn at det ikke kommer noen løver. Og hvis barnet tviler kan du bare spørre dem om de har sett noen løver utenfor. Fnis - glitrende tøyseide, takk! Svarte natta var heller slett ikke dum Anonymous poster hash: c998b...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #14 Del Skrevet 24. mai 2014 Faen i helvete fuck fuck fuck! Føirrbainna hæstkuk!Anonymous poster hash: 25379...b5c Jada, ikke så lett å være morsom nei Anonymous poster hash: c998b...7cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 24. mai 2014 #15 Del Skrevet 24. mai 2014 Svarte, heite helgeroa... Eller som Karsten Isachsen: Fy... veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #16 Del Skrevet 24. mai 2014 Jeg mista no ei gulvet og ropte "Shit!!" 2-åringen knakk helt sammen i latterkrampe, og siden har han ropt Shit med jevne mellomrom, haha..! Muligens ikke pedagogisk riktig, men det blir nok "vårt ord". Anonymous poster hash: 6a0ce...c09 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 24. mai 2014 #17 Del Skrevet 24. mai 2014 * Søtter`n * Fy farao * Søren klype * I svarte * Shit * Dra til Bloksberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 24. mai 2014 #18 Del Skrevet 24. mai 2014 Pappa pleide bare å bruke random ord han, han sa det var trøkket som gjorde at det ble et bra og stressfrigjørende banneord. Så hans var f.eks (les disse med ordentlig trøkk og innlevelse) BANJO, BANNAN, KAFFE, BÆSJ, GRÆFF, KANO! KANO! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martine-1337 Skrevet 24. mai 2014 #19 Del Skrevet 24. mai 2014 Fikk deg til å titte Neida, jeg tenker hverken på "liksombanning" voksne bruker rundt barn (søren og sånt), eller synes det er greit at barn banner. Men så er jeg nord-norsk da, og vant med ord og uttrykk med litt smell i, eller bare er morsomme å si Noen guttungen her synes er gøy nå: - inni granskauen! - i alle dager!? - hopp i havet! - på rattatta'n - bøtteballet Flere ideer? Anonymous poster hash: c998b...7cd Barn tar ikke skade av litt bannskap. Har vokst opp med mor fra nordnorge og far fra færøyene og er (nesten) normal 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #20 Del Skrevet 24. mai 2014 Den snilleste banningen jeg har hørt må være Maria Arredondo i kjønnskampen, da hun sa "filleren" (ja, hun uttalte begge e'ene", og i tillegg med sørlands-R. Filllllerrreen altså. Anonymous poster hash: e6fb0...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå