Gå til innhold

Småbarnsforeldre på byen hver helg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om folk som har unger, som er ute på byen hver helg? Er det greit?

Anonymous poster hash: c236b...d8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke.

Anonymous poster hash: 24163...d67
Skrevet

Begge foreldrene samtidig?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utdyp da vel. Er de f.eks. skilt og går ut annenhver helg når de har barnefri?

Anonymous poster hash: 315ef...05f
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på hvis denne forelderen er singel, og det ikke er noe problem for henne å skaffe barnevakt. Barna sover jo uansett på kvelden!

Gjest New_Girl
Skrevet

Spørs hva du mener med "på byen" da. Å drikke seg snydens hver helg og dermed ikke være i form dagen etter er ikke greit. Men å ha barnevakt en gang i uka og ta et glass med venner ser jeg ikke det store problemet med. Ungene sover jo uansett.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er helt greit det, så lenge de har barnevakt.

Anonymous poster hash: c43a6...724
Skrevet

hvis folk ønsker så go for it!

Man dør ikke når man får barn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på hvis denne forelderen er singel, og det ikke er noe problem for henne å skaffe barnevakt. Barna sover jo uansett på kvelden!

Ikke greit i det hele tatt, er min mening. Har vokst opp med å være denne barnevakten hver helg i årevis for å hjelpe min søster. Selv om ungene ligger å sover så kan mye skje i løpet av natten, og barna står ikke opp noe senere neste morgen bare fordi det er helg. Hvis man ikke klarer å finne på noe koselig hjemme i helgene må man virkelig ha en tragisk og tomt liv, men nå har man nå valgt selv dette livet og da må man bare finne seg i det. Barna blir større en dag så da kan man gjøre som man vil.

Anonymous poster hash: d37a1...f74

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at de foreldrene burde ikke ha fåttt barn før de hadde festet fra seg. :P

Anonymous poster hash: 79f90...096
  • Liker 3
Gjest Blomsterert
Skrevet

Vel. Min sønn fikk barn med kjæresten i tidlig alder på begge foreldre.

Jeg ble bekymret for at de ikke fikk leve ut ungdomstiden. Så jeg hadde,på min oppfordring barnebarnet ofte.

Nå har de tydeligvis rast fra seg,og barnebarnet og meg har fått verdens beste forhold!:-) Det kommer helt an på.

Er barnepasser i familie eller nær venn går det vel greit. De blir nok lei(foreldrene altså). Det viktigste for et barn er å ha foreldre som trives. Og familie de får være med.

AnonymBruker
Skrevet

Det må være trist for barna å bli nedprioritert pga festing hver eneste helg. Jeg kan ikke gi et fasitsvar på det for folk har jo forskjellig syn på hva som er greit og ikke, men det er ikke slik jeg prioriterer.

Anonymous poster hash: 951a7...4f0

Gjest Gjest
Skrevet

Hva synes dere om folk som har unger, som er ute på byen hver helg? Er det greit?

Så lenge barnet har det godt der det er, ja.

• Liker 4
Gjest ashanti
Skrevet

Jeg er på byen ca 2 ganger per måned. Jeg og far til barnet er ikke sammen lenger, så når barnet er hos pappa gjør jeg hva jeg vil. Hvis det er å ta seg en tur på byen med venninner, så gjør jeg det. Men det er sikkert noen som løfter et øyenbryn eller to og spør seg hvordan i huleste det er mulig at jeg kan dra på byen når jeg barn, også er det jo alltid den standardkommentaren med at "man burde ikke få barn hvis man ikke har festet fra seg".

Men er det snakk om et foreldrepar som overlater barnet til barnevakt hver eneste helg, mens de begge drar på byen sammen så ville kanskje jeg også løftet et øyenbryn.. ;) Men de fleste småbarn legger seg vel i 19-20 tiden hver kveld, så spørs hvor mye de faktisk merker av foreldrenes fravær.

Skrevet

Hvis de drar ut etter leggetid, og er energiske og fine dagen etter for familietid, så ok. Ellers nei. Barna skal også ha en koselig helg, ikke settes vekk.

• Liker 2
Skrevet

Kommer ann på. Om begge foreldrene skaffer barnevakt FOR å gå ut HVER helg, synes jeg ikke det er greit. Er man dermed skilt/enslig og går ut når man likevel har barnefri, er det en helt annen sak og noe jeg synes et helt greit. Så lenge det ikke går på bekostning av barna! :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 26ee3...071
AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi drikker hver helg omtrent. Det er slutt mellom henne og barnefar. De har barna annenhver helg, men likevel fixer hun barnevakt for barna de helgene hun skal ha dem, bare for at hun skal drikke seg snydens. Stakkars barn! Det er greit når hun har barnefri, da kan hun gjøre som hun vil. Men syns ikke noe om at hun foretrekker drikking framfor tid med barna

Anonymous poster hash: 43ffb...201

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...