AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Søkehistorikken min dukker opp på mannens mobiltelefon. Det er ikke et problem i seg selv, men jeg lurer på hvorfor og hvordan den gjør det? Jeg har tenkt på at det kan være nettverket hjemme, men av forskjellige årsaker bruker jeg noen ganger 3G, og det dukker opp da også. Jeg tror han også får opp søk jeg har gjort andre steder, og vi ikke har vært i nærheten av hverandre. Så vidt jeg vet skjer det ikke den andre veien, at jeg får opp hans søk på min telefon. Jeg har en iPhone 5, og han har en SOny Xperia. Anonymous poster hash: 6a115...a6f
Pudderrosa Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 (endret) Hva mener du med søkehistorikk? Google ? Facebook? Kanskje du er pålogget på din googlekonto på hans telefon? Endret 24. mai 2014 av Pudderrosa
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Ja, det er vel først og fremst Google. Jeg tror ikke jeg noen gang har logget inn på min googlekonto på hans telefon. Jeg ser at han er logget på med sin konto på min telefon. Kanskje det var der det lå takk for tips!Anonymous poster hash: 6a115...a6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå