AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Jeg skulle bare være flink jente å ta i skikkelig, og nå sitter jeg her da, har treningsforbud og har ondt som pokker! Sist så pådro jeg meg en vanncyste i kneet etter 60 kg knebøy. Er det noe galt med kroppen min eller er jeg bare idiot? Anonymous poster hash: 15aee...81e
Gjest fotballflue Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men au! God bedring til deg
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Jeg brakk et ribbein etter å ha hosta veldig kraftig en gang. Vondt, men det fikser seg selv og går over relativt fort. God bedring Anonymous poster hash: 6917e...21f 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Jeg brakk et ribbein etter å ha hosta veldig kraftig en gang. Vondt, men det fikser seg selv og går over relativt fort. God bedring Anonymous poster hash: 6917e...21f Etter å ha hosta? Hjelpes! Det vil si at sånt kan skje og er vanskelig å unngå? Anonymous poster hash: 15aee...81e
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Etter å ha hosta? Hjelpes! Det vil si at sånt kan skje og er vanskelig å unngå? Anonymous poster hash: 15aee...81e Jeg hosta ganske ekstremt, hadde kikhoste. Det skjer nok ikke ved vanlig forkjølelse osv. Anonymous poster hash: 6917e...21f
Gjest Hyssingen Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Jeg hosta ganske ekstremt, hadde kikhoste. Det skjer nok ikke ved vanlig forkjølelse osv. Anonymous poster hash: 6917e...21f Brakk mitt med en hostekule også. Men ikke kikhoste da, jeg er vaksinert
Tøytigern Skrevet 24. mai 2014 #7 Skrevet 24. mai 2014 Jeg skulle bare være flink jente å ta i skikkelig, og nå sitter jeg her da, har treningsforbud og har ondt som pokker! Sist så pådro jeg meg en vanncyste i kneet etter 60 kg knebøy. Er det noe galt med kroppen min eller er jeg bare idiot? Anonymous poster hash: 15aee...81e Du er overabisiøs og tar i for mye. Det er ingen vits å skulle trene så hardt at man får skader. Det tjener du ingenting på. (Har selv skadet meg ved å løfte for tungt.)
flinkeceline Skrevet 24. mai 2014 #8 Skrevet 24. mai 2014 Fikk en god kink i kneet etter en 60kg markløft. Sånt som sker det når man ikke varmer opp ordentlig før økten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå