Gå til innhold

Tusen takk, jenter!

Anbefalte innlegg

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg er overbevist om at bryllupet vårt blir koselig, morsomt, flott og rørende! Og det mye takket være alle idêene jeg har snappet opp her på KG!

Så tusen takk til dere alle sammen! :bukke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne skrive under på denne :-)

Mange tips og mange fine timer har jeg tilbrakt sammen med dere og jeg kommer nok innom etter bryllupet også, for dette er en koselig plass å være :-)

Skrevet

Slenger meg på her,tusen takk for god hjelp,flotte tips og gode råd!! :kysse:

Gjest Tabby
Skrevet

Jeg vil også slenge meg på denne! Har fått massevis av tips her inne. :D

Skrevet

Jeg også

:kghjerte:

Jeg har fått mange gode tips og råd, det har faktisk blitt kjempemorro å planlegge bryllup. Jeg storkoser meg :):sjarmor: 8) :hoho::kul: :-) :P

Skrevet

Eg òg!

- Sjølv om det er eit år til dagen vår står, så har eg snappa opp masse som eg vil bruka då! :D

Skrevet

Jeg er helt enig! :kghjerte:

Har snappa opp masse gode ideer, tips, og lært hvordan andre tenker og føler rundt denne store dagen - Som det nå bare er 3 dager til!!! :hoppe:

Skrevet

Jeg er også enig!!! Takker og bukker!!!

Litt ny ennå, men jeg har vært her MYE i det siste. Tidligere skravlet jeg hull i hodet på alle rundt meg om alle bryllupsvalgene, men nå har folk plutselig begynt å prate om bryllupet helt av seg selv..!

Trodde aldri det skulle skje... :wink:

Skrevet
Jeg er overbevist om at bryllupet vårt blir koselig, morsomt, flott og rørende! Og det mye takket være alle idêene jeg har snappet opp her på KG!

Så tusen takk til dere alle sammen! :bukke:

Helt enig!

Har vært uten nett en god stund nå - deili å komme tilbake og lese all den nytige infoen dere kommer med hele tiden 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...