Gjest Muslingen Skrevet 15. juni 2004 #1 Skrevet 15. juni 2004 Jeg er overbevist om at bryllupet vårt blir koselig, morsomt, flott og rørende! Og det mye takket være alle idêene jeg har snappet opp her på KG! Så tusen takk til dere alle sammen! :bukke:
Gjest MrsL Skrevet 15. juni 2004 #2 Skrevet 15. juni 2004 Jeg vil gjerne skrive under på denne :-) Mange tips og mange fine timer har jeg tilbrakt sammen med dere og jeg kommer nok innom etter bryllupet også, for dette er en koselig plass å være :-)
Lissemor Skrevet 15. juni 2004 #3 Skrevet 15. juni 2004 Slenger meg på her,tusen takk for god hjelp,flotte tips og gode råd!! :kysse:
Gjest Tabby Skrevet 15. juni 2004 #4 Skrevet 15. juni 2004 Jeg vil også slenge meg på denne! Har fått massevis av tips her inne. :D
~*Unni*~ Skrevet 15. juni 2004 #5 Skrevet 15. juni 2004 Jeg også Jeg har fått mange gode tips og råd, det har faktisk blitt kjempemorro å planlegge bryllup. Jeg storkoser meg 8) :-)
Linn3c Skrevet 16. juni 2004 #6 Skrevet 16. juni 2004 Eg òg! - Sjølv om det er eit år til dagen vår står, så har eg snappa opp masse som eg vil bruka då! :D
Wayah Skrevet 16. juni 2004 #7 Skrevet 16. juni 2004 Jeg er helt enig! Har snappa opp masse gode ideer, tips, og lært hvordan andre tenker og føler rundt denne store dagen - Som det nå bare er 3 dager til!!!
Piarina Skrevet 16. juni 2004 #8 Skrevet 16. juni 2004 Jeg er også enig!!! Takker og bukker!!! Litt ny ennå, men jeg har vært her MYE i det siste. Tidligere skravlet jeg hull i hodet på alle rundt meg om alle bryllupsvalgene, men nå har folk plutselig begynt å prate om bryllupet helt av seg selv..! Trodde aldri det skulle skje...
MariM Skrevet 16. juni 2004 #9 Skrevet 16. juni 2004 Jeg er overbevist om at bryllupet vårt blir koselig, morsomt, flott og rørende! Og det mye takket være alle idêene jeg har snappet opp her på KG! Så tusen takk til dere alle sammen! :bukke: Helt enig! Har vært uten nett en god stund nå - deili å komme tilbake og lese all den nytige infoen dere kommer med hele tiden 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå