Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest linsina
Skrevet

Hei!

Jeg er i en helt fortvilet situasjon. Jeg og samboer er helt på randen, og det er på nippet til å bli slutt. Jeg er utrolig glad i han, men han er bare ikke den personen jeg ble kjent med lenger. Han er sjeldent blid mot meg, svarer ofte irritabelt om jeg spør om noe, tar sjeldent initiativ til å kose, ha sex osv. Han blir sur når jeg gråter, og det går ikke an å snakke med han om forholdet vårt før han utbryter "orker ikke det her nå/gidder ikke å ta det her nå!".

Det her var virkelig en person jeg så for meg livet mitt sammen med, før han ble som beskrevet over, så situasjonen er så utrolig lei.

Et annet problem her er at han eier leiligheten vi bor i, og at det er jeg som må ut. MEN jeg har ingen steder å gå til. Vi bor i Oslo, og familien min bor 1,5 time unna i hjembyen min. Jeg har ingen jeg kan flytte inn hos i Oslo, så jeg må eventuelt finne meg noe å leie. Men det er jo virkelig ikke lett her i byen. Jeg har ikke så veldig god økonomi da jeg er lærling, og jeg har en hund som også må bo med meg. Derfor byr det på problemer.

Jeg er så fortvilet over situasjonen jeg er i nå, og jeg bare gråter og gråter. Jeg kan alltids flytte hjem til familien, men får da et problem med jobben. Jeg er ferdig som lærling om 3 mnd, og det gjør ikke akkurat saken min noe bedre. Herlighet, jeg har det så vondt akkurat nå :(

Trenger noen råd og tips til hvordan jeg kan løse den situasjonen her. For det er virkelig ikke lett!

Takk for at du tar deg tid til å lese denne teksten og komme med råd...

:trist:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som tilbyr husleiegaranti, så da slipper du å betale depositum. Vanlig hos utleiemegleren og flere andre utleiere. Det står oppgitt i annonsene på Finn hvis de gjør det, så bare å lete etter bolig.

Anonymous poster hash: 138f8...c1e

Skrevet

Det det var jævlig trist å lese;(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sett på Finn.no/andre annonsører og funnet en liten bolig til leie (evt en hybel inntil videre), og flyttet så raskt som mulig

Klem, og lykke til!

Anonymous poster hash: 263a3...437
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er i en helt fortvilet situasjon. Jeg og samboer er helt på randen, og det er på nippet til å bli slutt. Jeg er utrolig glad i han, men han er bare ikke den personen jeg ble kjent med lenger. Han er sjeldent blid mot meg, svarer ofte irritabelt om jeg spør om noe, tar sjeldent initiativ til å kose, ha sex osv. Han blir sur når jeg gråter, og det går ikke an å snakke med han om forholdet vårt før han utbryter "orker ikke det her nå/gidder ikke å ta det her nå!".

Det her var virkelig en person jeg så for meg livet mitt sammen med, før han ble som beskrevet over, så situasjonen er så utrolig lei.

Et annet problem her er at han eier leiligheten vi bor i, og at det er jeg som må ut. MEN jeg har ingen steder å gå til. Vi bor i Oslo, og familien min bor 1,5 time unna i hjembyen min. Jeg har ingen jeg kan flytte inn hos i Oslo, så jeg må eventuelt finne meg noe å leie. Men det er jo virkelig ikke lett her i byen. Jeg har ikke så veldig god økonomi da jeg er lærling, og jeg har en hund som også må bo med meg. Derfor byr det på problemer.

Jeg er så fortvilet over situasjonen jeg er i nå, og jeg bare gråter og gråter. Jeg kan alltids flytte hjem til familien, men får da et problem med jobben. Jeg er ferdig som lærling om 3 mnd, og det gjør ikke akkurat saken min noe bedre. Herlighet, jeg har det så vondt akkurat nå :(

Trenger noen råd og tips til hvordan jeg kan løse den situasjonen her. For det er virkelig ikke lett!

Takk for at du tar deg tid til å lese denne teksten og komme med råd...

:trist:

http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=48391347&searchclickthrough=true

Hybel 4800,. pr mnd Oslo

AnonymBruker
Skrevet

Fokuser på løsninger.

Kan familien din ta seg av hunden i en periode fremover dersom du ikke får tak i leillighet / hybel der det er lov til å ha hund?

Kan du låne penger i en periode dersom det blir vanskelig å få råd til å leie leiilighet/ hybel alene?

Kan du oppbevare møbler / annet et rimelig sted, dersom du leier møblert hybel f.eks

osv

Gjest linsina
Skrevet

Et annet problem er at jeg er veldig kresen på hvordan jeg bor. Vet jeg ikke kan være det i en slik situasjon, men jeg bare klarer ikke å bo et sted jeg ikke trives... :(

Skrevet

Pendling 1,5 timer hver vei i 3 mnd går jo helt fint. Flytt til dine foreldre med en gang, det er ikke bra å bli gående i et sånt forhold. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...