Isiselin Skrevet 15. juni 2004 #1 Skrevet 15. juni 2004 I dag hadde vi besøk av en danselærer som lærte oss å valse. Så nå er vi blitt så flinke atte. Vel, litt flinkere er vi blitt og dessuten har vi fått lekser å øve på og øveteknikker som skal gjøre oss enda bedre etter å ha øvet hver dag til bryllupet. Det blir så fiiint! Og så har vi øvd på hvordan vi skal gå frem når vi skal begynne å danse. Han skal by meg opp til dans, jeg skal takke og ta ham i hånden. Så skal han bukke til meg, jeg skal neie og så begynner vi å danse. Fikk mange gode tips og er kjempefornøyd!!
Gjest MrsL Skrevet 15. juni 2004 #2 Skrevet 15. juni 2004 Så bra :-) Så nå er BB`n fullt opplært og kan være stjerne i nyfilmingen av "Dirty Dancing"
Isiselin Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2004 Ja, det ville jeg likt å sett! BB i rollen til Patrick i skinnjakke og sleik! Utlært er nok ingen av oss, men litt bedre har vi kanskje blitt. Han fikk i allefall høre at han skulle ta skikkelig, tak være mann og sjef og tydelig bestemme hvor han ville at vi skulle danse og hvilken vei... Ble så bra atte når han tok ordentlig tak i meg i stedet for å puse rundt omkring!
Gjest MrsL Skrevet 15. juni 2004 #4 Skrevet 15. juni 2004 Pusing er bra.....til sitt bruk...........ikke når man danser. Ja han som Patrick og Halvan som Jennifer dansende forelsket over brua "Nobody puts baby in a corner" *sukk, favorittfilmen min - VIL ha den på dvd*
Isiselin Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2004 Fiiiin film! Du får ønske deg den på DVD hos din kjære da... Sette opp et bedende, uimotståelig ansikt, blinke med lange øynevipper, dytte puppene litt opp og sette opp trutmunn...så går nok det bra! Ja, pusing er definitivt bra det, men ikke når man skal danse! :D
Gjest MrsL Skrevet 15. juni 2004 #6 Skrevet 15. juni 2004 Tro meg, jeg har prøvd Filmen har ennå ikke dukket opp som gave fra min kjære..... Nå venter jeg til etter bryllupet så kjøper jeg den selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå