AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Har en mage som kommer til å vokse litt i sommer pga en liten hybelboer der inne, og trenger derfor tips til shorts eller capribukse som har litt plass i livet. Mammaklær er ikke aktuelt enda, pga magen kommer ikke til å bli så stor nå de førstkommende månedene. Og mine gamle klær kommer til å bli ubehagelig trange.. Noen tips? Har kikket litt på både Nelly og Zalando, men klarer ikke helt å finne noe... Anonymous poster hash: 23bfe...e6a
Sphynx Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Kjøp en som har strikk/snøring i livet, slik at du kan regulere størrelsen. Ellers er det vel vanlig at man kjøper litt mammaklær etterhvert? Du kan jo også gå innom en klesbutikk å spørre hva de mener, de har jo gravide kunder hele tiden og har sikkert et par anbefalinger.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Takk for svar:) Har kikket og kikket, men ikke helt sett noe særlig... Blir mammaklær etterhvert, men nå er jeg i en slags mellomstadie der mine klær blir for knappe, mens mammaklær blir for store:) Ts Anonymous poster hash: 23bfe...e6a
Sphynx Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Takk for svar:) Har kikket og kikket, men ikke helt sett noe særlig... Blir mammaklær etterhvert, men nå er jeg i en slags mellomstadie der mine klær blir for knappe, mens mammaklær blir for store:) Ts Anonymous poster hash: 23bfe...e6a Hehe, jeg har ikke vært gravid selv, men jeg kan se for meg at det er litt vanskelig i det stadiumet. De jeg kjenner har iallefall gått veldig mye i joggbukser i den perioden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå