Gå til innhold

Krekar blir lenge i Norge

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lizbet

At det har kunnet ta tid har vel vært kjent en tid.

Men hvorfor han skal ha millionerstatning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettmessig straffeforfølgelse. Han har allerede fått 400 000,- fra Nederland pga. urettmessig pågripelse og fengsling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet

Uten å ha fulgt så mye med, vet jeg ikke helt. Var det så urettmessig selv om de ikke fant noe konkret??

Men det er klart, enhver ville vel søkt om erstatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være bedre å ha ham her i Norge hvor vi vet hvor han er enn springende rundt i fjellene i Irak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Nei nå er jeg lei av hele Krekar saken! :-? Det mest fantastiske i denne saken synes jeg er faktumet om at han dro til hjemlandet mens han var flyktning her! Men han påstår fremdeles at det er farlig for han å dra hjem! At det går ann! :evil: Og at han har ledet en muslimsk fundametalist gruppe som bedriver terror gjør ikke saken bedre..! :-x Og hvorfor er det slik at han ikke kan norsk eller forstå et spm som blir stilt til ham når det er av betydning? Hmm... :roll:

Nå får jeg bare håpe han krekar seg heim snart!! :sjarmor:

Mvh Yvonne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Lilleulv

Faen for et forbanna drittland vi bor i ass :frustrert: Hvorfor i h****** er Krekar i Norge?? Send han på hue og ræva ut... Jeg er så lei av at vi skal ta inn alt mulig dritt ass. Folk kaprer fly og lander i Norge og får oppholdstillatelse her fordi det er så streng straff der de kommer fra stakkars :-? De vet jævlig godt hva straffen er før de gjør handlingen. Det blir bare for dumt....

Jeg synes innvandringspolitikken generelt i Norge er helt syk. Argh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Esther

Frekke og ufordragelige løgnere finnes desverre overalt - han er nok bare en i rekken av folk som har fått opphold her til lands på falske premisser.

At han nå skal saksøke staten er bare med på å gjøre fyren enda mer uspiselig :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøyer meg bare med å nevne begrep som rettsikkerhet og uskyldpresumsjon. Dette er absolutte verdier og normer som gjelder for alle.

Vi ønsker vel å bo i en rettsstat, gjør vi ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Esther

Selvsagt er jeg glad for å bo en rettsstat - men det bør være enklere å utvise folk som kommer hit og søker opphold på feil premisser.

Hvor forfulgt og truet er man egentlig i sitt hjemland når man til stadighet kan reise tilbake dit ? Det er jo bevist at Krekar har vært i landet opptil flere ganger - til og med for å "lede sin egen hær" ...

I tillegg så har vi alle de som sender barna sine tilbake til hjemlandet for å gå på skole, etc ... de bare plutselig uteblir fra skolen i Norge ... men allikevel så fortsetter utbetalingen av barnetrygd i Norge ... Hvor er logikken?

Klart det blir utnyttet at staten driver med denne typen "veldedighet" ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...