AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Ikke at jeg egentlig har noe spesielt jeg lurer på men.. Innimellom er det bare godt å høre fra andre, som også har vært igjennom det samme.. Har gjort det slutt med min samboer gjennom flere år, rolig brudd.. Da vi rett og slett bare har bodd sammen, lite følelser og alt annet som skal være i et forhold.. Trist, ja det er det.. Men veldig sikker på at det er det beste for begge to sin del.. Så jeg er veldig sikker på at jeg har gjort det rette, med tanke på fremtiden.. Men, nå har panikken tatt overhånd! Hva gjør jeg nå? Vanskelig å finne ledig leilighet, til en ok pris.. Flytte inn med venner? Aldri bodd for meg selv, og det er noe jeg tror jeg har godt av.. Men med to mnd til å finne noe på, ser det ikke ut som det skjer med det første! Har flere som har tilbudt meg å leie rom hos de, men vil heller ikke presse meg på.. Har heller ikke familie i nærheten.. Så selv om jeg vet Veldig godt at jeg har tatt det rette valget, sitter jeg igjen uten tryggheten, uten å vite hva som skjer fremover! Og det er en utrolig vondt og slitsom følelse! Ordner seg vel alltids til slutt, og plutselig finner jeg et sted å bo! Så selv om jeg er heldig som har gått igjennom et rolig brudd, som jeg har valgt selv.. Så, er det så mye annet som plutselig skal ordnes.. Vet som skrevet over ikke helt hvorfor jeg skriver dette her, men innimellom er det godt å få ting ut.. Og høre andres erfaringer! Anonymous poster hash: 488be...c34
Gjest Evel Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Det verste er ventingen. Du er klar for et nytt liv, men må vente. Leilighet, hvor? Hvordan er det med økonomien? Ha har jeg råd til? Hvor mye trenger jeg til depositum og hva med flytteutgifter, eller er det noen som kan hjelpe. Tusen tanker med andre ord. Et godt tips jeg benyttet meg av, var å notere ned alt jeg måtte huske, og alt jeg ønsket. Hva jeg kunne leve med, og hvor lavt jeg kunne senke mine krav. Jeg endte også opp med en annonse på finn, med bilde, og ærlig beskrivelse av min situasjon. Jeg fikk flere tilbud om leilighet, men alltid var det noe som ikke passet. Men tilslutt fant jeg et sted. Og det vil du også gjøre. Jeg ville holdt fast på tanken om et eget sted å bo. Det kan bli for mye å bo med andre, selv etter et rolig brudd. Men om du må campe hos venner en stund, hvorfor ikke? 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Fikk du deg en leilighet til slutt?Anonymous poster hash: 4d040...702
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå