AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Hei! For noen måneder siden gikk jeg ned 5-6kg, og da var jeg ganske tynn fra før av. Syns ikke jeg ser så godt ut for tiden fordi hoftebeina stikker ut og jeg ser litt beinete ut. Har en bmi på 17,7 også. Har prøvd alt jeg kan for å gå opp i vekt, og jeg spiser faktisk ganske mye, men legger tydeligvis aldri på meg. Spiser det jeg har lyst på, og det var et par uker jeg spiste hele pizzaer alene, rundstykker, pasta og sånn drittmat hver dag. Da stod vekten på akkurat det samme som den gjorde fra før. Jeg spiser faktisk store porsjoner, mer enn mange jeg kjenner, men går ikke opp. Begynner å lure om noe er alvorlig galt. Men uansett, det jeg lurer på er hvordan jeg kan gå opp hvertfall 3-4 kg? Altså hva jeg burde spise som gjør at jeg går opp? Helst ikke mat med mye sukker i. Så jeg får litt mer fett på kroppen før bikini sesongen starter Anonymous poster hash: 10b4d...c51
Erazor Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Forsøk gjerne næringsdrikker (fås kjøpt på apotek) eller energibarer/måltidserstattere som supplement til vanlig mat. På et sykehus på Hamar brukte de vafler som hjelpemiddel for å få i pasienter ekstra næring. Ifølge en artikkel på NRK.no var dette en «ordentlig vaffelrøre med masse sukker og masse fett. Vi tilsetter gjerne ekstra olje, fløte, egg og seterrømme til de som er syke og som trenger ekstra næring.» Servert med syltetøy ga ett vaffelhjerte 300 kalorier. Ellers bør du velge de fetere alternativene av matvarer, for eksempel helmelk, seterrømme, ekte smør og fete oster, og finne produkter du liker med mange kalorier, for eksempel slikt som nøtter og avokado.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Store porsjoner alene gjør ikke at man går opp i vekt, hvis ikke man passer på at de andre måltidene også er kaloririke nok. "Pasta og sånn drittmat hver dag" er litt vagt. Jeg spiser pasta sikkert fire ganger i uken og det er ikke for å øke vekten. Hvis du derimot spiser stor frokost, stor lunsj, snacker på nøtter og SÅ spiser en stor porsjon pasta med fet saus og ost på toppen og så litt kveldssnacks, da burde du se noen endringer. Anonymous poster hash: 90ef8...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå