AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Ett forhold på 10 år der den ene parten har holdt andre partnere skjult bak ryggen på kjæresten i 7-8 av de med løyner. Dette skal altså reddes uten barn som binder. En engangs fortredelse ville jeg sett for meg som vanskelig nok, hva med de som vil prøve å mestre dette?? Ble spurt om råd ifra "offeret", svarene mine er langt ifra hva vedkommende ville høre. Tanken min: Hva redder man egentlig når det har pågått så lenge? Anonymous poster hash: a761a...5e3
Gjest Kvinneline Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Jeg forstår ikke at det finnes noen grunner som kan redde et slikt forhold. Forstår heller ikke hvorfor noen vil være sammen med en slik parter. Hadde jeg skulle gitt en grunn, måtte det bli at den parteren som er blitt løyet til er redd for å være alene. Tenker at h*n er redd tanken om å plutselig være på egenhånd igjen etter flere år. Vanen med å ha en parter har blitt for sterk. Det, eller at vedkommende har såppas dårlig selvtillit og selvrespekt at h*n ikke tror det finnes noe bedre der ute. 5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Her er det ikke noe forhold å redde etter min mening. Anonymous poster hash: 5c3ec...156 4
Chevelle Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 ja, ser for meg at det er to grunner, økonomiske eller avhengig av partner/redd for å være alene. er uansett ikke noe å redde. hvor er selvrespekten til folk blitt av.. 2
Gjest alegria Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Jeg hadde aldri prøvd å redde noe sånt. Det vitner om at partneren ikke angrer over det han eller hun har gjort når det har pågått over flere år. Han eller hun kan umulig elske den han eller hun gjør dette mot. Så jeg hadde gjort det slutt på flekken. 2
Crobern Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Man redder sin egen ræv, og kommer seg ut av det forholdet! Dette er snakk om tillitsbrudd så til de grader, at det er kvalmt. 2
Gjest Whitestripes Skrevet 24. mai 2014 #7 Skrevet 24. mai 2014 Når man er utro over så lang tid, viser man til de grader hvor lite respekt og kjærlighet man har til partneren sin. Det vitner også om ekstrem egoisme og grådighet, man vil ha i pose og sekk. Hvorfor noen skulle ville ønske å redde et sånn "forhold", går over min forstand. Selvrespekt er kjekt å ha. 1
Gjest Blomsterert Skrevet 24. mai 2014 #8 Skrevet 24. mai 2014 Ett forhold på 10 år der den ene parten har holdt andre partnere skjult bak ryggen på kjæresten i 7-8 av de med løyner. Dette skal altså reddes uten barn som binder. En engangs fortredelse ville jeg sett for meg som vanskelig nok, hva med de som vil prøve å mestre dette?? Ble spurt om råd ifra "offeret", svarene mine er langt ifra hva vedkommende ville høre. Tanken min: Hva redder man egentlig når det har pågått så lenge? Anonymous poster hash: a761a...5e3 Det er ingenting å redde.
CMHuser Skrevet 24. mai 2014 #9 Skrevet 24. mai 2014 Tja. Først må vel offeret finne ut av om hun/han vil fortsette i et forhold der det er en til? Er jo mange som har åpne forhold, har sex med andre, men fortsatt holder sammen. Men hvis man anser det som utroskap, er den saken tapt. Funker det for begge, ok, men så lenge det har blitt holdt skjult så lenge, ligger det nok noe mer bak. Jeg hadde ikke stolt på at partneren min "aldri skulle gjøre det igjen" etter så mange år!
Gjest brutal_mann Skrevet 24. mai 2014 #10 Skrevet 24. mai 2014 Hva er det de respektive parter ønsker å redde? Hvorfor er det viktig for den bedratte å bli i forholdet? Hvis den bedratte ble alvorlig syk, ville bedrageren stille opp og være der? Har du svar på spørsmålene over så kanskje en kan sette ting i perspektiv?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #11 Skrevet 26. mai 2014 Jeg ville ikke rørt min mann med ill tang etter noe slikt Får vondt inni meg av å lese dette. Anonymous poster hash: a761a...5e3
FalconPunch Skrevet 26. mai 2014 #12 Skrevet 26. mai 2014 (endret) . Endret 20. februar 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #13 Skrevet 26. mai 2014 Jeg ville ikke rørt min mann med ill tang etter noe slikt Får vondt inni meg av å lese dette. Anonymous poster hash: a761a...5e3 Ill tang er et helvetes redskap... Anonymous poster hash: e0d05...e0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå