Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Handler av og til der. Da må jeg få et billig tilslag.

Ser enkelte kjøper ukritisk. Når man ser på prisen og legger til frakt og gebyr så blir det dyrere enn i butikken.

Nå snakker jeg om varer man får kjøpt overalt og på postordre,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har handlet paa eBay noen ganger, men da er det enten ting jeg har faatt betraktelig billigere enn i butikken, selv etter frakt, eller ting man ikke kan faa tak i hjemme (som f. eks. haandlagede smykker hun som lager dem selger paa eBay). Er dog noeye med aa sjekke feedback o. l. foer jeg byr.

Har ingen erfaring med QXL.no.

Skrevet

Det er litt skummelt med nettauksjoner... blir så lett revet med.. husker en tråd her for en stund siden - hvor ¨folk hadde kjøpt både det ene og det andre de ikke trengte...

Gjest tusjen
Skrevet

Jeg har handlet på nettauksjon en gang, det holder for meg :-? .. Jeg ble litt revet med og betalte alt for mye for noe som viste seg og ikke ha særlig kvalitet.. :wink:

tusjen

Skrevet

Jeg er veldig bevisst naar jeg handler paa nettauksjon. Det gjelder der som med andre typer auksjoner, man maa paa forhaand gi seg selv en maksimumspris og holde denne uansett.

Skrevet

Jeg har litt dilla på ebay. Men der får en jo kjøpt alt mulig, og mye billigere enn hjemme, selv med frakt og alt mulig.

Kjøpte nylig vannjoggebelte, som koster skjorta her hjemme. Jeg betalte til sammen ca. 250 kroner.

Nå har jeg akkurat kjøpt noe jeg ikke engang visste fantes... :forvirra:

http://www.homedics.com/spa/detail.cfm?sub...112&product=258

Fikk det også for ca. 250 kroner. Hvis det bråker for mye eller er bare noe tull, så kan jeg jo alltids gi det bort som en litt festlig gave... :wink:

Kjøper også en del topper på nett.

Ja, jeg synes det er gøy å handle på internett....

Fru Nitha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...