Vulpes Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Har lyst til å sette inn noen lyse striper i håret nå til sommeren, men synes det er så sinnsykt dyrt hos frisør. Er det en dårlig idé å gjøre dette hjemme, risikerer jeg oransje striper? Noen som har prøvd med gode resultater, og i så fall, hva er hemmeligheten? Hvilke merker er bra? Jeg ønsker striper som ser naturlig ut, og som bare er noen hakk lysere enn min naturlige farge. Det fineste da er kanskje en blanding av halvtykke og tynnere striper, altså at stripene er delvis adskilt fra hverandre uten at det er helt klare streker? Noe sånt eller sånt hadde vært fint. Ikke sånn eller sånn. Har mørkeblondt hår (ser nesten brunt ut) med en litt varm tone. Har også en ganske varm gul undertone i huden som kommer spesielt frem når jeg blir solbrun. Er derfor ikke avhengig av at stripene må bli i en veldig kald tone slik jeg ser at mange strever med, tror jeg kler varme striper hakket bedre. Alle tips tas i mot med stor takk!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Anbefaler å gjøre dette hos frisør men kan gi deg mine tips:) Har prøvd hjemmestriping ett par ganger og det beste er hvis noen kan hjelpe deg. Fikk gule striper de første gangene, men farget over med en colorasjon sånn at stripene ble den fargen jeg ville ha. Du finner minicolorasjonene på noen butikker, og der står det hvordan pakke du skal velge til den fargen du vil fjerne fra stripene. Stripet håret til en veninne sånn ca som du vil ha det, og det funket veldig bra. Blandet mellom tykke og tynne striper og resultatet ble veldig veldig bra. Schwarzkopfs sine stripe-pakker funket veldig bra for både meg og veninna mi. Et annet tips er å kanskje gå til en lærling? De fleste lærlinger tar halv pris, eller mindre:) Anonymous poster hash: 1cf9a...00e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå