Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lastet ned en film, men jeg trenger et program for å dekode, og et for å spille filmen. Har ikke DVD brenner...

Noen hjelp å få her inne, hvor finner jeg det og hvordan gjør jeg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du lastet ned DVDfilmen fra et ulovlig sted, kan du jo lete etter et program der?

Gjest Nesten registrert gjest
Skrevet
Jeg har lastet ned en film, men jeg trenger et program for å dekode, og et for å spille filmen. Har ikke DVD brenner...

Noen hjelp å få her inne, hvor finner jeg det og hvordan gjør jeg det?

For å spille den av, kan du bruke windows media player. Siden du ikke har DVD-brenner, må du sannsynligvis lage en "virtual DVD, ved å bruke f.eks. programmet deamon tools.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Nja..du må ha en dvd-decoder før du kan spille den i windows media player

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Dersom du lastet ned DVDfilmen fra et ulovlig sted' date=' kan du jo lete etter et program der?[/quote']

Man laster ikke ned ulovlig. Ulovlig sted, hva vil det si?

Gjest Nesten registrert bruker
Skrevet
Nja..du må ha en dvd-decoder før du kan spille den i windows media player

Er du sikker på det? Trodde dvd-decoder var inkludert i nyeste mediaplayer, men jeg ser ikke bort fra at jeg tar feil i det.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg søkte litt på win XP og DVD decoder. Jeg fant bare nedlastning av decoder som man måtte betale for. Men er ikke helt sikker på det jeg heller ;).

Skrevet
Jeg søkte litt på win XP og DVD decoder. Jeg fant bare nedlastning av decoder som man måtte betale for. Men er ikke helt sikker på det jeg heller ;).

Jeg har ikke fått WMP til å fungere uten betalbar decoder. Og de finnes det flere av - på mange steder rundt om...

Gjest snart registrert bruker
Skrevet

Jeg har ikke fått WMP til å fungere uten betalbar decoder. Og de finnes det flere av - på mange steder rundt om...

Jeg sjekket liltt rundt på Nettet og dere har rett, man må installere en DVD-decoder av ett eller annet slag siden dette ikke er inkludert i mediaplayer som standard.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...