AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Jeg har fått spørsmål om å synge på en sommerfest med jobben. Valgfritt sangvalg. Staben er i 20-40-årene, og av begge kjønn. Jeg blir helt blank her. Forslag til sang(er)? Anonymous poster hash: 8a8a5...257
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Summertime? Anonymous poster hash: e11c9...faf
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Summertime? Anonymous poster hash: e11c9...faf Takk for forslag Jeg synes dog den er dørgende kjedelig, så tar gjerne imot andre. Jeg lurer også på om det er godtatt at den er rolig, eller om det bør være litt up-beat. Når jeg spør på jobb, svarer de bare at jeg får velge selv. Sukk.. Anonymous poster hash: 8a8a5...257
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Vi har et par jenter på jobben som er utrolig flinke til å synge. De sang rolige akustiske sanger under jobbfest. Og når vi har jobbfest, så er det virkelig fest. Alle tar den helt ut:P Var kjempeflott å høre på! Ingen dårlig stemning fordi de ikke sang partylåter liksom. Så jeg mener det skal gå fint med rolige sanger også. Kan jo være en fin avveksling fra partylåtene som kommer uansett:) Spiller du gitar og/eller piano, TS? Disse sangene er fine. http://www.youtube.com/watch?v=oKo8Czj112I Men mest av alt synes jeg du skal synge en sang du liker selv. Med mindre du kun hører på hiphop og satanrock. Er det noen sanger du selv har tenkt på, TS? Anonymous poster hash: d3a2d...20d
Fuglen Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Sanger fra Postgirobygget og/eller DumDum Boys, kanskje?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Vi har et par jenter på jobben som er utrolig flinke til å synge. De sang rolige akustiske sanger under jobbfest. Og når vi har jobbfest, så er det virkelig fest. Alle tar den helt ut:P Var kjempeflott å høre på! Ingen dårlig stemning fordi de ikke sang partylåter liksom. Så jeg mener det skal gå fint med rolige sanger også. Kan jo være en fin avveksling fra partylåtene som kommer uansett:) Spiller du gitar og/eller piano, TS? Men mest av alt synes jeg du skal synge en sang du liker selv. Med mindre du kun hører på hiphop og satanrock. Er det noen sanger du selv har tenkt på, TS? Anonymous poster hash: d3a2d...20d Nei, spiller ingen instrument. Tror ikke det er andre på jobb som gjør det heller, så da må jeg isåfall spørre noen eksternt. Fine sanger! John Mayer har noen fine, ja. Ikke tenkt på noen spesielle enda, men liker godt singer-songwriter-genren. Ingen satanrock her, nei Anonymous poster hash: 8a8a5...257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå