AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Jeg syns slike minigriser er så søte. De er visst veldig intelligente og. Stemmer det at de er litt som hunder? Og at de spiser ekstremt mye mat? Anonymous poster hash: b1b47...123
Frisørdama Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Kjenner ei som har det. Hun må passe på at hun ikke spiser for mye for da blir hu overvektig. Hun er smart og tja, litt som en hund bare mye staere og vanskeligere å få til å gjøre som eier vil. Bortskjemt vil jeg si, hehe. Hvis hun ikke liker deg så "kjefter" hun på deg.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Kjenner ei som har det. Hun må passe på at hun ikke spiser for mye for da blir hu overvektig. Hun er smart og tja, litt som en hund bare mye staere og vanskeligere å få til å gjøre som eier vil. Bortskjemt vil jeg si, hehe. Hvis hun ikke liker deg så "kjefter" hun på deg. Så søtt! Har sett masse videoer av minigriser på youtube nå. Nusselige er de Anonymous poster hash: b1b47...123
uret Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 en kompis har en miniigris - uoppdragen og biter (gjør ikke vondt, men fortsatt ubehagelig)
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Kjenner ei som har det. Hun må passe på at hun ikke spiser for mye for da blir hu overvektig. Hun er smart og tja, litt som en hund bare mye staere og vanskeligere å få til å gjøre som eier vil. Bortskjemt vil jeg si, hehe. Hvis hun ikke liker deg så "kjefter" hun på deg. Haha hvordan kjefter en gris? Anonymous poster hash: 953a9...e92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå