Gå til innhold

Noen her som har gris som kjæledyr?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns slike minigriser er så søte. De er visst veldig intelligente og. Stemmer det at de er litt som hunder? Og at de spiser ekstremt mye mat?

Anonymous poster hash: b1b47...123
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ei som har det. Hun må passe på at hun ikke spiser for mye for da blir hu overvektig. Hun er smart og tja, litt som en hund bare mye staere og vanskeligere å få til å gjøre som eier vil. Bortskjemt vil jeg si, hehe. Hvis hun ikke liker deg så "kjefter" hun på deg.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ei som har det. Hun må passe på at hun ikke spiser for mye for da blir hu overvektig. Hun er smart og tja, litt som en hund bare mye staere og vanskeligere å få til å gjøre som eier vil. Bortskjemt vil jeg si, hehe. Hvis hun ikke liker deg så "kjefter" hun på deg.

Så søtt! Har sett masse videoer av minigriser på youtube nå. Nusselige er de :)

Anonymous poster hash: b1b47...123

Skrevet

en kompis har en miniigris - uoppdragen og biter (gjør ikke vondt, men fortsatt ubehagelig)

AnonymBruker
Skrevet

Haha :fnise: hvordan kjefter en gris?

Anonymous poster hash: 953a9...e92

Skrevet

Hun lager noen grynte og skrikelyder. Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...