Gå til innhold

Hva kan jeg forvente?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en venninne fant ut vi skulle ta så mange pushups vi klarte, en gang om dagen i 100 dager sånn for morro skyld. Men kan jeg forvente å legge på meg noe særlig muskelmasse? Jeg har jo blitt sterkere, tok 7 pushups sånn på knærne første gangen(gremmes), nå i dag tok jeg 26. Tenkte å gå over til å ta på tærne når jeg nådde 30. Jeg spør for vekttapet mitt har sagnert :fnise: Men er jo bare snakk om parogtyve dager jeg har holdt på med dette, man legger vel ikke på seg masse så fort?

Anonymous poster hash: 1676c...cfb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan nok ikke regne med å legge på deg muskler av å ta pushups, nei. Men du blir nok sterkere. :)

Selv med optimalt kosthold og tung styrketrening er det begrenset hvor mye en kvinne kan legge på seg av muskler. Å kunne ta 26 pushups på knærne vil nok uansett ikke kvalifisere til "tung styrketrening".

Men det er supert med fremgang likevel, da! :tommelsmil:

Anonymous poster hash: 8ce36...841
Gjest Coolaid
Skrevet

Du blir sterkere og du kan forvente mer markerte muskler dersom/etterhvert fettprosenten går ned. Muskler hjelper til å forbrenne fett, så når musklene dine blir litt større så forbrenner de også mer.

Kutt ut de på knærne etter hvert. Det er viktig at du får fremgang.

AnonymBruker
Skrevet

Du blir sterkere og du kan forvente mer markerte muskler dersom/etterhvert fettprosenten går ned. Muskler hjelper til å forbrenne fett, så når musklene dine blir litt større så forbrenner de også mer.

Kutt ut de på knærne etter hvert. Det er viktig at du får fremgang.

Blir bare litt usikker på om jeg klarer å bygge noe masse når jeg ikke går noe særlig mer systematisk til verks med repititisjoner og sett. Burde egentlig ta frem frivektene.

Skal opp fra knærne ja! Gjorde det da jeg drev med kampsport men så måtte jeg flytte og... ja:P

Anonymous poster hash: 1676c...cfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...