Gå til innhold

Alfred hotellpute fra KID lukter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har hatt mine Alfred-puter fra Kid i ca en måned. Nå har begge putene begynt å stinke! Jeg har nesten ikke brukt de da jeg kun bruker de som pynt. Synes egentlig det ble verre da jeg hadde en overnattingsgjest over, og etter det kan jeg ikke fordra lukten av de. Det er veldig merkelig da gjesten kun sov med den ene puten. Noen som vet hva dette kan være? Jeg kan jo ikke vaske så store puter i vaskemaskin, eller ha de i tørketrommelen.

Noen tips for å få bort lukten?

Anonymous poster hash: ebc3c...ee3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg ville klaget på de. Er det dunputer? Kan være dunet har råtnet inni på en eller annen slags måte.

Anonymous poster hash: 06744...e7f
AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har hatt mine Alfred-puter fra Kid i ca en måned. Nå har begge putene begynt å stinke! Jeg har nesten ikke brukt de da jeg kun bruker de som pynt. Synes egentlig det ble verre da jeg hadde en overnattingsgjest over, og etter det kan jeg ikke fordra lukten av de. Det er veldig merkelig da gjesten kun sov med den ene puten. Noen som vet hva dette kan være? Jeg kan jo ikke vaske så store puter i vaskemaskin, eller ha de i tørketrommelen.

Jeg ville tatt de med tilbake til butikken og byttet i andre puter

Anonymous poster hash: 73fd2...2b4

Skrevet

Hei

Vi har ikke hatt problemer med de putene, har hatt de noen måneder og bruker dem både natt og dag. (Veldig gode å ta med i sofaen og legge i ryggen.)

AnonymBruker
Skrevet

Putene skal kun renses og tromles forsiktig tørre står det på vaskeanvisningen. Forsøk å klage på putene og hvis du ikke får byttet, send dem på renseri. Anonymous poster hash: 57d9e...e4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...