Gå til innhold

Glede seg syk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan barn glede seg så mye at de blir syke?

Har ett barn som skulle ha bursdag i morgen, men som helt pluttselig nå i kveld begynnte å kaste opp....

Dette er noe som skjer offte, hvis det er noe hun gleder seg veldig til... Og det er jo såå grusomt å da måtte avlyse fordi hun kaster opp. Føler liksom hun går "glipp av" alt som er ekstra morro. Ikke virker hun syk heller...

Men min mor, sier at jeg også var akkurat slik når jeg var liten.

Noen andre her som har erfaring med barn som gleder seg syke?

Anonymous poster hash: 2e6cb...4ae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk stress migrene da jeg var barn vist jeg gledet meg veldig til noe.

Eller av intrykkene ved nye større ting som hendte.

Endte opp med at jeg ble kjempe kvalm og spydde, og så var jeg like fin etterpå.

Da ei venninne og jeg skulle ta bussen til mormor for å overnatte for første gang alene hendte dette, da jeg kom frem til mormor spydde jeg som en gris noen ganger, og så var jeg like fin.

Skrevet

jeg var superkvalm og kastet opp hver julaften når jeg var liten og klarte ikke spise noen ting, fordi jeg gledet meg sånn til gavene :)

Skrevet

Jeg ble også alltid kjempesyk hvis jeg gledet meg til noe som barn. Fikk sterk hodepine og kastet opp. Til juleaften og bursdager kunne ikke mamma gjøre så mye med det, men hun begynte med å ikke fortelle meg at vi skulle på ferie å sånn før samme dagen vi skulle dra for ellers gledet jeg meg syk.

Skrevet

Jepp. Mini spydde alltid på julaften da hun var mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...