Gå til innhold

kirke og festlokaler..

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har jo ingen anelse om dette, så jeg må spørre.. (å mange fleir spørsmål kommer t å komme seinare....)

kor tili bestilte dåkker Kirke og festlokalan?

vil d vær lurt å bestille d tili eller seint i planleggingsperioden..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo an på om dere vil gifte dere i en populær kirke og ha festen på ett populært sted. Men jeg mener om dere har funnet datoen så er det bare å sette i gang å bestille.

Vi bestilte kirken ett år og tre måneder i forveien og festlokalet 9 måneder i forveien.

Gjest Anonymous
Skrevet

bor på en forholdsvis liten plass, å d ser ut t at ikke mange ska gifte sæ akkurat samtidi som oss...

men fæstlokalan e d litt meir strid om.. har da 2-3 alternativ å vælge mellom, men vil jo helst ha d som e mæst sentralt i forhold t kirka å heimen vårres..

høre me sambo om han kan høre med eieran a festlokalan om katti dæm e ledig..

*håpe håpe* vest vi får dæm, så e d isåfall nyoppussa lokala vi får.

hadde vært supert.. :)

sambo hørte også me nån musikera om musikk.. dæm ville ha 5000 førr oppdraget. mye?

ska ha CD-musikk også, så musikeran får en kvil innimellom...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi bestilte kirken og lokalet over 1 år før datoen, og da hadde noen allerede bestilt den før oss. Men heldigvis har de flere vielser den dagen, og vi fikk bestilt den til det klokkeslettet vi ønsket.

men jeg tror kirke og lokal er viktig å få unna tidligst mulig.

Skrevet

sambo hørte også me nån musikera om musikk.. dæm ville ha 5000 førr oppdraget. mye?

ska ha CD-musikk også, så musikeran får en kvil innimellom...

Nei, det er akkurat der det pleier å ligge om det er en duo eller enslig musiker...........

Gjest Anonymous
Skrevet

ok.. takk førr svar så langt..

enn ka me blomster t dekorering i kirka og i lokalan?

bør d åsså bestilles tili eller?

har ei tante som e utdanna blomsterdekoratør, så vi spare førrhåpentlivis litt på d..

Skrevet
ok.. takk førr svar så langt..

enn ka me blomster t dekorering i kirka og i lokalan?

bør d åsså bestilles tili eller?

har ei tante som e utdanna blomsterdekoratør, så vi spare førrhåpentlivis litt på d..

Om hun er villig så bruk henne. Det sparer dere på.

Vi bestilte blomster til festlokalet og brudebukett, brystbuketter en måned før.

Vi pynter ikke kirken mere enn det kirken selv står for den dagen (to buketter på alteret)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...