Gå til innhold

Forsikring til eldre pus?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har en pus på 11 år, som har vært forsikret av Gjensdige, men det har nå gått ut da hun er over alderen de forsikrer. Vi har ikke hatt bruk for forsikringen i løpet av disse 10 årene. Vi hadde nå tenkt til å forsikre videre med Agria, men har hørt litt rundt og det er flere som mener det ikke er vits å forsikre katter over 10 år. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 3e9a5...db3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,ville ringe å forsikre min pys i går.Vanlig hus/skogskatt.Var iforhold til om noe sjer å vetrinær reg blir høy.Så opptil 10000 måtte jeg betale 100 kr mnd. Men gjaldt kun til den var 6 år på det selskapet.Men har du en rasekatt kansje ting er anderledels,for da kan du kansje få igjen når den dør av alderdom og lignende til å kjøpe ny?

AnonymBruker
Skrevet

Sjansen for problemer blir jo større, og om det blir nødvendig med inngrep feks. vil man gjerne teste litt ekstra i forkant for å utelukke at det finnes underliggende tilstander som ofte kommer med alderen. Så jeg for min del har hatt forsikring på mine seniorer og fått god bruk for det.

Anonymous poster hash: 2abbf...033
Skrevet

Forsikringspremien er høyere når du starter en forsikring på eldre katter i Agria, men like fullt verdt å ha. Ta i betraktning at Agria ikke dekker evt sykdommer eller skader katten har fått FØR forsikringen blir startet opp, men om pus er frisk og rask uten kroniske sykdommer, så er det absolutt verdt det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, da tror jeg det blir å forsikre pusen via Agria.

Anonymous poster hash: 3e9a5...db3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...