Gå til innhold

Lage sin egen brudekjole

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har funnet drømmekjolen. Problemet er at den koster tre ganger så mye som budsjettet. Så jeg vurderer rett og slett å lage min egen kjole?

Jeg har funnet en kjole på finn.no. Så tenkte rett og slett å bare endre på den. Gjøre slepet mindre og endre overdelen, samt sy inn. Sy i knapper og glidelås og pynte overdelen.

Synes dere jeg burde gi det et forsøk? Eller skal jeg bare vente og se om jeg finner noe i min prisklasse? Jeg har ca et år på meg.

Anonymous poster hash: 426e0...5b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er flink til å sy, så gå for det :) Resultatet kan bli kjempe bra :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er flink til å sy, så gå for det :) Resultatet kan bli kjempe bra :)

Jeg syr mye, så det skal gå bra. Men er litt redd for å bli skuffet i forhold til bildet i hodet mitt. Hehe.

Skrevet

Men tenk hvor bra det kan bli? :) Er kjolen på finn dyr? Har du i verste fall råd til å kjøpe en ny?

Tenk hvor kjekt det blir om kjolen blir akkurat det du drømmer om :D

AnonymBruker
Skrevet

Men tenk hvor bra det kan bli? :) Er kjolen på finn dyr? Har du i verste fall råd til å kjøpe en ny?

Tenk hvor kjekt det blir om kjolen blir akkurat det du drømmer om :D

Nei, den koster 1000 kroner. Så jeg har vel råd til å gi det et forsøk.

Jeg tror jeg skal prøve!! 😄😄

AnonymBruker
Skrevet

Prøv :) Føler du deg modig, så legg ut bilde her etterpå! Er alltid spennende å se andres syprosjekter.

Anonymous poster hash: 79690...e53
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis den blir bra så skal jeg det 😊😊

Prøv :) Føler du deg modig, så legg ut bilde her etterpå! Er alltid spennende å se andres syprosjekter.

Skrevet

Nei, den koster 1000 kroner. Så jeg har vel råd til å gi det et forsøk.

Jeg tror jeg skal prøve!!

Du syr en del, og vet nok hva du driver med. Kjolen er billig (til å være brudekjole, i alle fall), og du har et år på deg. Go for it. Og jeg henger meg på de som ønsker bilde av den ferdige kjolen.

Skrevet

Go for it! Blir spennende med bilder :)

Skrevet

Jeg håper også vi får se bilde :) Tenk at du får en helt unik brudekjole :D

Skrevet

Kjør på! Håper på bilde :popcorn:

Skrevet

Henger meg på for bildet! Har vurdert å gjøre det samme selv, så er veldig spent nå :lol: Legg gjerne ut før-bildet nå og hva du planlegger å gjøre :Nikke:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis den blir bra så skal jeg det

Da venter vi i spenning til 2015 :)

Skrevet

Jeg er enig - go for it. Det er miljøvennlig, du får en unik brudekjole og kjolen får i tillegg en helt særegen historie. Hadde jeg vært flink til å sy skulle jeg gjerne ha gjort det samme gitt :)

Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg veldig tro på. Jeg kjøpte en kjole brukt på finn og mamma hjalp meg å endre på den ved å bli kvitt slepet (hvem vil drasse rundt på slep?!?), legge til blodeermer til de korte som var der osv.

Ville endret mer om jeg var flink til å sy selv (men kommunikasjon med mamma og noe ulike meninger begrenset prosessen en smule ;) )

Anonymous poster hash: 4b942...6c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...