Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gir man i bursdagspresang til sin gifte elsker? Han fyller førti. Er helt tom for ideer. Noen tips?

Anonymous poster hash: 7a79b...4ee

Videoannonse
Annonse
Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Hahaha, dette må være kødd? Tja, du finner sikkert noe fint på kondomeriet, spør der ;)

Nå lo jeg godt :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva gir man i bursdagspresang til sin gifte elsker? Han fyller førti. Er helt tom for ideer. Noen tips?

En bok om trofasthet?

Anonymous poster hash: 84fa6...e81

• Liker 3
Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Ah, jeg vet!

Du kan feste en sløyfe på musa di!

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke tull. Han fyller år og jeg er glad i han og vil gi noe. Bøker om trofasthet vil ikke bli satt pris på, tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Noe han liker.

En god whisky. Sigarer.

Anonymous poster hash: 05ef3...188
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil helst gi noe annet enn noe obvious fra Kondomeriet, spesielt siden han nå vurderer å bli hos kona. Sløyfe på mine edleste deler virker liksom så stusselig. Men takk for tips!

AnonymBruker
Skrevet

Sigarer blir litt feil kanskje, men han røyker jo. Det skal jeg tenke på! alkohol blir litt lite personlig føler jeg.

Skrevet

Herregud.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil helst gi noe annet enn noe obvious fra Kondomeriet, spesielt siden han nå vurderer å bli hos kona. Sløyfe på mine edleste deler virker liksom så stusselig. Men takk for tips!

Ikke gi noe seksuelt. Gi ham en ordentlig gave. Spennende sex har dere uansett. Hvis du blir slik at du ser på sex som en "gave" så blir du jo ikke bedre enn kona. At hun ikke gidder er jo grunnen til at han har deg.

Tenk over hva han liker og setter pris på, ikke altfor dyrt. Evt. en tur et sted du har funnet frem til. Og et personlig kort.

Anonymous poster hash: 05ef3...188

• Liker 1
Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Eeeh, jeg gjorde narr av deg TS......

jaja, du finner sikkert noe fint å gi han......

så kan du ønske deg selvrespekt i din bursdag ;)

Skrevet

Du kan gi han avskjed på grått papir? Det tror jeg kona setter stor pris på i lengden.

Når hun har bursdag så kan du gi henne opplysninger om hva du og mannen hennes har drevet med. Det vil hun nok sette pris på etterhvert. Du gir henne mulighet til å finne en mann som er trofast.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gi noe seksuelt. Gi ham en ordentlig gave. Spennende sex har dere uansett. Hvis du blir slik at du ser på sex som en "gave" så blir du jo ikke bedre enn kona. At hun ikke gidder er jo grunnen til at han har deg. Tenk over hva han liker og setter pris på, ikke altfor dyrt. Evt. en tur et sted du har funnet frem til. Og et personlig kort. Anonymous poster hash: 05ef3...188

Ja nei, jeg vil ikke gi noe obvious seksuelt. Har tenkt på fin tur, men det blir jo litt vanskelig akkurat nå kan man si, også vil jeg heller ikke at det skal være for dyrt.

AnonymBruker
Skrevet

En pille? Man har jo allerede en bedre "oppfinnelse". Kalles penger.

Anonymous poster hash: c02ae...eac
AnonymBruker
Skrevet

Eeeh, jeg gjorde narr av deg TS......

jaja, du finner sikkert noe fint å gi han......

så kan du ønske deg selvrespekt i din bursdag ;)

Tusen takk for innspill, men det er jo ikke min bursdag akkurat nå, så ....

AnonymBruker
Skrevet

Når har han bursdag? Min mann fyller førti i år. Om du er hans elskerinne så burde du gjemme deg. Gjem deg godt!!!!

Anonymous poster hash: 0b326...157

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gi noe seksuelt. Gi ham en ordentlig gave. Spennende sex har dere uansett. Hvis du blir slik at du ser på sex som en "gave" så blir du jo ikke bedre enn kona. At hun ikke gidder er jo grunnen til at han har deg. Tenk over hva han liker og setter pris på, ikke altfor dyrt. Evt. en tur et sted du har funnet frem til. Og et personlig kort. Anonymous poster hash: 05ef3...188

Forresten, takk for det fineste tipset! :) Må bare tenke litt ....

AnonymBruker
Skrevet

En pille? Man har jo allerede en bedre "oppfinnelse". Kalles penger. Anonymous poster hash: c02ae...eac

Han har jo sine egne penger?

Skrevet

Jeg trodde du skulle dumpe han? (Sikter til tidligere tråder..)

Du kan gi han

En positiv graviditetstest

Separasjon og skilsmisse papirer

Svar på kjønnssykdommer tester fra legen, svart på hvitt

Ellers, hadde jeg vært deg, hadde jeg ikke spandert på han en eneste krone. En utro mann er ikke verdt dine følelser.

Gjest Snuppi
Skrevet

Det er ikke tull. Han fyller år og jeg er glad i han og vil gi noe. Bøker om trofasthet vil ikke bli satt pris på, tror jeg.

Hmmm.... En skilsmisse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...