Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei på dere forumfolk!

Jeg og min tidligere kjæreste har hatt et veldig turbulent år. Han har blant annet mistet sin mor for et halvt år siden og har i ettertid slitt med depresjon.

Etter dette gikk forholdet vårt nedover. Han ble svært innestengt, og ville unngå å snakke om følelser. Han foretrakk heller å være sosial med masse forskjellige folk for å glemme.

I denne tiden viste jeg ikke helt hvordan han følte seg, fordi det var ikke mye kommunikasjon rundt dødsfallet eller depresjonen. Jeg hadde vanskeligheter med ting selv. Det at han sleit så mye selv og følte han måtte hjelpe meg med mitt samtidig, gjorde at det ble for tungt og han valgte å gjøre det slutt.

Dette er veldig synd og vanskelig for oss fordi i de tre årene vi har vært sammen har vi hatt det veldig fint, men ikke etter dødsfallet. Den gutten jeg ble kjent med har plutselig blitt innestengt, ikke seg selv, og ekstrem spontan. Og han ønsker kun å hjelpe seg selv ut av dette. Og etter det ble slutt ville han at jeg skulle holde meg unna, men jeg kjempet veldig sterkt for oss, fortsatt... Selv om han var ødelagt.

Han har og prøvd å gjøre meg sjalu og videre, kanskje for å rettferdiggjøre valget sitt ovenfor meg ved å gjøre det slutt.

Han har vært veldig klar på at jeg skal glemme han, fordi vi er for ødelagt til å takle noe som helst nå, mener han. Han har og sagt at han vil jeg skal glemme han fordi hvis vi noensinne skal finne tilbake til hverandre senere kan vi ikke holde på håpet.
Når det ble slutt var det egentlig ingen av oss som ville det, men han følte vi trengte det. Så etter det bleslutt var det likevel noen ekstremt emosjonelle stunder oss i mellom. Stunder som: jeg elsker deg eller jeg er ikke bra for deg glem meg måten, men så avslutte med å si jeg elsker deg likevel... :/

Etter mye fram og tilbake innså jeg at nå skal jeg ikke ta kontakt lenger. Det er det han har bedt meg om å gjøre.

Og så etter noen uker sender han meg helt ut av det blå en sang om at han må hjelpe seg ut av ting, men likevel at han savner meg osv...

Hvorfor skulle han gjøre slikt når han ber meg om å glemme han? Hva er det han egentlig vil med meg?

Ville vært fint med litt råd og tanker rundt dette, da han har vært vanskelig å kommunisere med de siste månedene!

Anonymous poster hash: 09622...71a

Anonymous poster hash: 09622...71a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal si rett frem at dere enten skal bli sammen igjen eller kutte kontakten helt - dvs. at han ikke kontakter deg heller.

Det er fullt forståelig at å miste moren sin er noe av det vanskeligste man opplever. Men du er ikke hans krykke eller reservelosning. I hvert fall ikke når han har slått opp med deg. Du kan ikke bare hjelpe til når han trenger en armkrok, litt oppmerksomhet eller sex og kos igjen. Det gjelder uansett hvor vondt han har det. Hvis han virkelig ville ha deg ville han blitt sammen med deg igjen.

Si helt alvorlig at han må bli voksen i hvordan han forholder seg til deg og at en "halvveis" ordning ikke er ok.

Anonymous poster hash: 392b5...709

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...