Gå til innhold

Trist Gjest pga Springpad sier ha det godt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Springpad skal stenges den 25 juni, leste nyheten på bloggen deres nu, det er den verste nyheten på lenge, lenge, siden jeg er totalt avhengig av tjenesten i hverdagen som digital asistent. Helvete, helvete, helvete. Nu er det en mnd på å finne en service som er like god/eller gjengen der redder Springpad, men å gå tilbake til Pinterest etter Springpad blir som å hoppe etter Wirkola.

Den her artikkelen forklarer så mye bedre hvorfor jeg forelsket meg i tjenesten og hadde de skulle hatt betaling, så hadde de fått det for i motsetning til både Pinterest og Evernote så har den her greia noe for seg i hverdagen utover det å samle.

Endret av Gjest
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Og ingen forklaring på hvorfor...

Skrevet

Jeg har aldri hørt om det før, men nå fikk jeg selvfølgelig lyst å bruke det! Så veldig fint ut, så dumt de skal slutte..skjønner ikke hvorfor jeg heller :vetikke:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri hørt om det før, men nå fikk jeg selvfølgelig lyst å bruke det! Så veldig fint ut, så dumt de skal slutte..skjønner ikke hvorfor jeg heller :vetikke:

Antageligvis noen fundere som har trukket ut pluggene, men der jeg før bare brukte Springpad må jeg nu ute på jakt etter fire nye apper. Det var i de notebøkene jeg hadde mine oppskrifter, makeupbilder og tutorials pga klipperen deres var steikegod på å klippe rich media. Jeg aner faktisk ikke hva jeg skal gjøre. Det er en start up i Oslo som tilbyr litt av det samme, men klipperen deres ble litt malware aktig for meg, så de trenger å jobbe litt med produktet sitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...