Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om dere har en serieanbefaling til meg? Har sett ganske mange serier, så er bare å anbefale litt serier som ikke "alle" har sett, eller som ikke er like kjente.

Ser for det meste på alt, men helst ikke fantasy og sci-fi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sci-fi? Går det an?

Da ser du Kommisar Rex.

Skrevet

True Detective

Skrevet

Ikke sci-fi? Går det an?

Da ser du Kommisar Rex.

oi, den er det lenge siden jeg har sett!

Skrevet

True Detective

lastet faktisk første sesongen av True Detective for bare noen dager siden, har bare ikke fått begynt å se på den enda

Skrevet

Har nettopp sett ferdig første sesongen av Broadchurch over de siste par dagene og det var en fantastisk krimserie. Anbefales virkelig :) Gleder meg veldig til andre sesong!

• Liker 1
Gjest Blomst83
Skrevet (endret)

Jeg lurer på om dere har en serieanbefaling til meg? Har sett ganske mange serier, så er bare å anbefale litt serier som ikke "alle" har sett, eller som ikke er like kjente.

Ser for det meste på alt, men helst ikke fantasy og sci-fi

Da kan jeg anbefale Bad girls.Den eneste ulempen er at de siste sesongen ikke ligger på nett,men jeg ble så "sugd" inn i serien,så jeg bestille de siste på nett.Og det er en sånn serie som du på en måte føler at tomrom etter når du når slutten.Hvis du forstår hva jeg mener? Men den er veldig rå og tøff.Så den er ikke for sarte sjeler.

Endret av Blomst83
Skrevet

The Killing

• Liker 1
Skrevet

Da kan jeg anbefale Bad girls.Den eneste ulempen er at de siste sesongen ikke ligger på nett,men jeg ble så "sugd" inn i serien,så jeg bestille de siste på nett.Og det er en sånn serie som du på en måte føler at tomrom etter når du når slutten.Hvis du forstår hva jeg mener? Men den er veldig rå og tøff.Så den er ikke for sarte sjeler.

Da laster jeg ned denne! Så at det var ganske mange sesonger, noe som passer veldig bra! Er så lei av å begynne på en serie, for så å finne ut at den har blitt cancelled etter to-tre sesonger

Gjest Blomst83
Skrevet (endret)

Du vil ikke bli skuffa.Som jeg skrev jeg ble helt fanget.Jeg tror det er de siste 3 sesonger(eller 2) som ikke ligger ute,men som sagt jeg kjøpte de på nett.Jeg jo ikke la ting bli hengende i luften.

Ja inger ting er verre enn å begynne på en serie,for så å innse at den har blitt cancelled.

edit:så nå at de har lagt ut flere sesonger.Jeg så jo på den i 2010.Det skal være 8 sesonger.

Endret av Blomst83
AnonymBruker
Skrevet

Grimm :)

Anonymous poster hash: e395c...252

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Queer as folk

Bad Girls (ser du har fått tips om den, den er superbra!)

Wentworth

Water Rats

Janet King

Faking it

Rookie Blue

Anonymous poster hash: 37531...2d6
Skrevet

Du vil ikke bli skuffa.Som jeg skrev jeg ble helt fanget.Jeg tror det er de siste 3 sesonger(eller 2) som ikke ligger ute,men som sagt jeg kjøpte de på nett.Jeg jo ikke la ting bli hengende i luften.

Ja inger ting er verre enn å begynne på en serie,for så å innse at den har blitt cancelled.

edit:så nå at de har lagt ut flere sesonger.Jeg så jo på den i 2010.Det skal være 8 sesonger.

Hvor på nett er serien tilgjengelig?

AnonymBruker
Skrevet

Beklager den åpenbare skriveleifen....flaut ja.

Anonymous poster hash: 37531...2d6
Skrevet

Justified

The Shield

Revenge

Skrevet

Serier er også tilgjengelig på www.icefilms.info

Skrevet

åå, tusen takk! Endelig kom det masse serier jeg aldri hadde hørt om før. Når jeg googler, får jeg bare opp de mest populære for tiden, som alle ser på, og som jeg allerede har sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...