Merenwen Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Hei! Jeg hadde egentlig bestilt time for å ta vippe-extensions 9 dager før jeg giftet meg. Men jeg har aldri tatt dette før, så bestemte meg for å droppe det i tilfelle det skulle bli mislykket, jeg skulle føle meg unaturlig eller f. eks få en reaksjon på det. Så jeg avbestilte timen i dag. Jeg har ikke korte vipper, helt normalt lange. Men likte tanken på å åpne blikket litt mer. Er det noen som har gode erfaringer med ikke-permanente punktvipper? Tenkte kanskje å øve litt og teste ut på egen hånd i tilfelle. Bør man kjøpe bedre kvalitet enn de som finnes på HM? Tar gjerne imot tips! Vippetang er også et redskap jeg ikke har erfaring med, er det noe å anbefale? Tusen takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Prøv det før bryllupet Anonymous poster hash: d4b03...69a 1
embla1807 Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Jeg ville gått for vippeextensions selv. Men ikke 9 dager før, da kan det ha falt av en del allerede. Anbefaler å ta det 2-3 dager før bryllupet. Går du til et "proft" sted så vil du ikke få noen form for allergisk reaksjon. De fleste steder bruker en ny type lim som ikke er farlig eller sterk du vil nok ikke angre!
Gjest saya Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Jeg ville gått for vippeextensions selv. Men ikke 9 dager før, da kan det ha falt av en del allerede. Anbefaler å ta det 2-3 dager før bryllupet. Går du til et "proft" sted så vil du ikke få noen form for allergisk reaksjon. De fleste steder bruker en ny type lim som ikke er farlig eller sterk du vil nok ikke angre! Faller det av så fort? Trodde det holdt i flere uker jeg.... Jeg hadde tenkt til å ta det en ukes tid før...
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Jeg skal fylle på mine dagen før😊går fast hver tredje uke. Anonymous poster hash: 38507...f71
Avalon Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Hva med sånn "permanent" vippebøy? Yumi lashes, osv? Det har flere navn alt etter hvilket merke en salong velger å bruke. Jeg har gjort dette, og var super fornøyd. Du får en flott bøy og det åpner virkelig opp blikket! 1
Gjest Riskjeks Skrevet 24. mai 2014 #7 Skrevet 24. mai 2014 For å være helt ærlig, ser vippe-extentions helt grusomt ut. 3
Merenwen Skrevet 24. mai 2014 Forfatter #8 Skrevet 24. mai 2014 Jeg ville gått for vippeextensions selv. Men ikke 9 dager før, da kan det ha falt av en del allerede. Anbefaler å ta det 2-3 dager før bryllupet. Går du til et "proft" sted så vil du ikke få noen form for allergisk reaksjon. De fleste steder bruker en ny type lim som ikke er farlig eller sterk du vil nok ikke angre! Jeg kjenner ei som hadde tatt extensions en gang før, der det gikk bra. For så å ta det et par dager før bryllupet. Hun ble så betent at hun ikke kunne bruke linser eller ha på seg sminke på bryllupsdagen.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #9 Skrevet 24. mai 2014 Punktvipper! Mye finere og enkelt å sette på.. Jeg ville hvertfall IKKE prøvd extensions rett før, da mange reagerer på de.. Du vil ikke stå med såre øyne i bryllupet.. Anonymous poster hash: bf209...8a7 1
embla1807 Skrevet 26. mai 2014 #10 Skrevet 26. mai 2014 Faller det av så fort? Trodde det holdt i flere uker jeg.... Jeg hadde tenkt til å ta det en ukes tid før... Ja, jeg måtte fylle på hver 3-4 uke. Men det kommer litt på an på om man har mange og sterke vipper eller få og tynne. Jeg har sluttet med det nå, for det koster mye i lengden!
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #11 Skrevet 26. mai 2014 Jeg skal fylle på mine dagen førgår fast hver tredje uke. Anonymous poster hash: 38507...f71 Jeg går også fast, men jeg ble anbefalt å ta refill to dager før. Vippene skal ikke utsettes for så mye fuktighet de to første dagene. Jeg ville hvertfall ikke tatt sjansen, siden jeg er av den lettrørte typen. Bare ett tips;)Anonymous poster hash: e00a0...405
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå