Gå til innhold

Utblokking av sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som noen kanskje husker hadde jeg en tråd her inne for ikke lenge siden om sko som var for trange over tåa.

Vel, etter å ha prøvd Leather stretch ei stund også gitt opp leverte jeg dem til utblokking.

Betalte kr. 25,- for det og hentet dem i dag.

Nå sitter jeg her med de skoene på meg og de har blitt mye mye bedre.

Utblokking anbefales dermed på det sterkeste :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var bra. Da kan du møte bryllupet med gode sko :)

Skrevet

Håper det ja. De kjennes gode ut, men har ikke fått gått så mye med dem, men de er betraktelig bedre :-)

Skrevet

Billig var det også.

Hadde trodd noe sånn skulle koste hvertfall rundt 100-lappen.

Skrevet

Ja, ikke sant :-) Spurte på prisen før jeg lverte dem fra meg og da de sa hva den var sa jeg: "Blokk i vei" :ler:

Skrevet
Ja' date=' ikke sant :-) Spurte på prisen før jeg lverte dem fra meg og da de sa hva den var sa jeg: "Blokk i vei" :ler:[/quote']

Hadde jeg også sagt. Den prisen gjør det jo til en glede å levere fra seg skoa. Og så slipper man å spraye skoene mer, for så å prøve å gå de ut. Det er ikke gøy å tråkke rundt i vonde sko. :-?

Skrevet

Nei, jeg er faktisk litt øm i tåa ennå og det er 5 dager siden sist jeg hadde på meg de hersens skoene

Skrevet

Så bra at det funket, da!! Nå blir det ingen deformerte føtter etter den 26. jo! :)

Skrevet
Så bra at det funket' date=' da!! Nå blir det ingen deformerte føtter etter den 26. jo! :)[/quote']

Nope :-) *danse av glede*

Skrevet

Så bra! Det hadde vært synd å måtte ha vondt i beina på en sånn dag.

Leverte du de til skomakeren i veita bak byhaven?

Skrevet

Nei på Falkanger på Den grønne brygge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...