AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Har vært så utrolig mye krangling i forholdet vårt om alt mulig dette året hvor vi har "holdt ut med hverandre", om jeg skal kalle det for det, og han lider med sinne problemer, men det blir bare verre og verre Enten vi er hjemme eller ute (offentlig) så kjefter han. Har han ikke noe å snakke med meg om, da tyr han til å starte krangel, skal snakke til meg på en kvalm å nedsettende måte (som også noen av mine venninner har sett og reagert kraftig på, folk som har hørt og sett dette og snakket med meg har sagt at måten han oppfører seg på å ting han sier er så respektløst og stygt at de ikke skjønner jeg holder ut)... Noe mer han har begynt å gjøre er at han flekker tenner, som en aggressiv hund når vi krangler, og han "setter ut øya" sine, han på en måte lager helt forferdelige stygge blikk og ansiktet hans kan "vrenge" seg i sinne... Han har ikke slått, men dyttet meg, holdt meg nede, tatt tak i ansiktet på meg og bedt meg holde kjeft... I neste sekund, kan han være verdens snilleste person. Og det er også slik andre oppfatter han. Møter vi på andre folk og prater, blir han godt likt med engang fordi han er så "glad" og spørrende... Det er så ekkelt... Jeg er glad i han, men nå klarer jeg ikke mer. Alt jeg gjør og sier er feil, og alt jeg ikke gjør - det burde jeg ha gjort - alt er feil...selvbilde på 0 - jente 24 Anonymous poster hash: 9ccc6...404
sweg Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 jeg har bare to ting å si; dump han og du fortjener bedre. 4
Gjest Faerunpedia Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Kom deg vekk, dette er psykisk og fysisk vold!
Gjest Evel Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 DUMP HAN! Herregud, han må jo være helt idiot den kjæresten din. Ikke utsett deg for mer tull derfra. 3
Gjest Malanthor Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Han høres ut som en drittsekk. Bare og pakke sakene dine og komme deg vekk fortest mulig. Lykke til. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 http://psykmagasinet.no/psykiske-lidelser/psykopaten/ Anonymous poster hash: b7687...233
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #10 Skrevet 23. mai 2014 Ts her, Takk for svar....! Det som er så vondt er at han er som dag og natt... god og fantastisk på enkelte ting, men ellers enn det så lever jeg i noe som har ødelagt meg nesten fra starten av hele forholdet til i dag. Jeg er redd konstant, konstant kjenner jeg denne uroen for at det skal klikke for han... jeg vet ikke hvor jeg har han... Jeg trenger så sårt noen å snakke med, føler meg som en idiot som har holdt ut med han, og nå når jeg er alene hjemme kjenner jeg bare at jeg kan "puste" litt før han er hjemme senere i kveld... Når han er god mot meg, så stryker han på meg... legger seg inntil meg om natta og koser med meg, men hva hjelper det når jeg til slutt bare ligger der å kjenner frykt, smerte, angst.... - TS Anonymous poster hash: 9ccc6...404
Gjest Evel Skrevet 23. mai 2014 #11 Skrevet 23. mai 2014 Ts her, Når han er god mot meg, så stryker han på meg... legger seg inntil meg om natta og koser med meg, men hva hjelper det når jeg til slutt bare ligger der å kjenner frykt, smerte, angst.... - TS Anonymous poster hash: 9ccc6...404 Dette handler ikke om å gi deg kos. Dette handler om hva han vil ha. Pakk tingene dine og reis. 1
lillbilly Skrevet 23. mai 2014 #12 Skrevet 23. mai 2014 Ts her, Takk for svar....! Det som er så vondt er at han er som dag og natt... god og fantastisk på enkelte ting, men ellers enn det så lever jeg i noe som har ødelagt meg nesten fra starten av hele forholdet til i dag. Jeg er redd konstant, konstant kjenner jeg denne uroen for at det skal klikke for han... jeg vet ikke hvor jeg har han... Jeg trenger så sårt noen å snakke med, føler meg som en idiot som har holdt ut med han, og nå når jeg er alene hjemme kjenner jeg bare at jeg kan "puste" litt før han er hjemme senere i kveld... Når han er god mot meg, så stryker han på meg... legger seg inntil meg om natta og koser med meg, men hva hjelper det når jeg til slutt bare ligger der å kjenner frykt, smerte, angst.... - TS Anonymous poster hash: 9ccc6...404 Jeg har vært der du er. Det er sånn han kontrollerer deg, skjønner du. Ved å være snill og god, så holder han deg på plass Om du sender meg en PM så kan vi snakke litt om hvordan du kan komme deg vekk! Klem 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #14 Skrevet 23. mai 2014 Jeg er redd konstant, konstant kjenner jeg denne uroen for at det skal klikke for han... jeg vet ikke hvor jeg har han... Anonymous poster hash: 9ccc6...404 Jeg er Anonym 11:44 i tråden jeg har latt ham mishandle meg. Les hva jeg har skrevet og hvordan jeg reagerte på å bli skremt av en mann jeg hadde veldig sterke følelser for, som jeg enda den dag i dag tenker på, men det hjelper ikke, jeg var ikke trygg med ham, jeg kunne aldri være alene med ham, for jeg er ikke ett offer. Jeg var ekstremt deprimert når jeg traff ham, jeg hadde grusomme selvtillitsproblemer, så det er ikke som om jeg var en selvtillits-traktor, men når han slo så stolte jeg helt og fullt på meg selv, ingen rasjonalisering av slaget. Hvorfor, HVORFOR, fjerner du deg ikke fra en situasjon du selv vet er farlig? Hvorfor undertrykker du de helt naturlige instinktene dine som sier at dette er ikke rett og blir liggende i frykt? Du virker som en oppegående jente/dame, hvorfor stoler du ikke på egne følelser? Hvorfor lar du deg utsette for nedverdigelse og fare? Har vår egen natur blitt oss så fjerne at vi overser alle varsel-signaler om fare? Og hva er det dere erstatter deres menneskelige instinkter med? Les igjen, denne gangen er det ikke du som skriver, det er din søster, din datter, niese eller venninne. Forholdet ditt er vanvidd fra ende til annen! og kom deg vekk så fort du kan bevege deg! Anonymous poster hash: d7a76...260
Jade Skrevet 23. mai 2014 #15 Skrevet 23. mai 2014 Alle mishandlere er kjempesnille utenom. Det er en av triksene for å holde på dama. Forlat han nå før du er så langt inni nettet hans at du ikke kommer deg ut! Du skal ALDRI være i et forhold hvor du er redd kjæresten din!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #16 Skrevet 23. mai 2014 Sånne menn burde sitte i fengsel. Dump ham! Anonymous poster hash: f340c...7e5 1
Gjest Fluttershy Skrevet 23. mai 2014 #18 Skrevet 23. mai 2014 Jeg har vert borti det samme. Det eskalerte til kraftig vold etter hvert. Det er vondt og vanskelig å bryte ut, men du vil få det så mye bedre med deg selv når du endelig klarer å få han ut av livet ditt. Hvis du ønsker å snakke så kan du sende meg en pm.
Sunbeam Skrevet 23. mai 2014 #19 Skrevet 23. mai 2014 Kom deg vekk. Dette skal du ikke finne deg i. Kutt han ut med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå