Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst vil jeg bare si at jeg har ingen planer om å bli gravid så er ikke noe "ønsketenkning" fra min side.

Men har hørt og lest at stikninger nederst i "livmorområdet" kan tyde på graviditet? Jeg er så nervøs for at det kan være det ettersom det er langt ifra planlagt.

Men i det siste har jeg hatt murringer og fryktelige stikninger på venstre side nederst i magen.

Jeg begynte på p piller for ikke lenge siden, er på dag 14 nå, kan det komme av det? Har ikke opplevd det før. (Har hatt et opphold)

Skal såklart ta test men har ikke mulighet til det idag så bare spør om noen som har opplevd det samme ved evt graviditet eller p pille bruk? :)

Trenger forresten ingen frekke svar, jeg spør kun om erfaringer.

Anonymous poster hash: 2899b...74b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke nødvendigvis tegn på graviditet, er de som reagerer på p-piller også :-) visst du hadde ubeskyttet sex de 7 første dagene du gikk på pillene burde du kanskje ta en test. og om du har blitt gravid etter du begynte på pillene, tror jeg ikke du allerede merker graviditetstegn, er alt for tidlig :-)

AnonymBruker
Skrevet

Postet under feil under-forum regner jeg med...? Her er de som prøver å bli gravid, ikke dem som ikke vil bli det ;)

Stikkninger kan også tyde på mensen er på veg :) Trenger absolutt ikke å være gravid for å få det ;)

Anonymous poster hash: 8bd58...d47
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk voldsomme smerter av p-ring, kjentes ut som om noen stakk meg i magen. Måtte slutte på de, da ga det seg.

Anonymous poster hash: 53e04...125
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Visste ikke helt hvor jeg skulle poste :P

Hadde ubeskyttet sex noen dager før jeg begynte på pilla og de 7 første dagene. (Ja ikke pes meg for det, jeg vet jeg har gjort en stor feil og dummet meg ut sånn sett, trenger ikke kjeft fra dere).

så har jeg hatt mye ekstra utflod den siste uka. Har vært gravid en gang før som endte i SA så kjenner litt igjen tegnene. Men er det ikke litt tidlig å ta test?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mye mye smerter i livmor og eggstokker da jeg gikk på p-piller.
Da jeg sluttet ble jeg helt fin igjen :)

Anonymous poster hash: 6490e...247
AnonymBruker
Skrevet

Da håper jeg det bare er det ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...