AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Jeg har gjort det slutt med eksen min som var en del voldelig på slutten. Det er to år siden nå. For 6 måneder tilbake ble jeg oppsøkt av en kompis av han på jobb faktisk. Etter har han lagt meg til som venn, noe jeg selvfølgelig avviste. Så fikk jeg ett par rare venneforespørsler og det var litt ubehagelig med tanke på at jeg visste jo at det var eksen min som står bak alt dette. Han har verken truet meg eller oppført seg rart ellers. Snakker ikke med han for å si det sånn. Men kom på å tenke på dette her nå siden jeg såg kompisen hans kjøre forbi det jeg bor, men han har kjennskaper her så kan ikke akkurat si at det er pga meg heller men begynner å bli litt usikker. Hva er dette her for noe? Hvorfor ble jeg oppsøkt? Jeg er jo litt redd de planlegger noe i lag mot meg. Hva skal jeg gjøre ?Anonymous poster hash: ae313...b11
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 kontakt politiet. Anonymous poster hash: c1577...1cc 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Hva skal jeg med politet da ?? De kan ikke gjøre noe likevel. Spurte etter litt råd jeg, som består av litt mer enn 2 ord. Kontakte politet i denne saken er helt uaktuelt så lenge jeg ikke har blitt truet. Anonymous poster hash: ae313...b11 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Hva skal jeg med politet da ?? De kan ikke gjøre noe likevel. Spurte etter litt råd jeg, som består av litt mer enn 2 ord. Kontakte politet i denne saken er helt uaktuelt så lenge jeg ikke har blitt truet. Anonymous poster hash: ae313...b11
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Det er jo lenge siden jeg ble "oppsøkt", er det lov å håpe at det er over nå? TsAnonymous poster hash: ae313...b11
Gjest LadyGlaGla Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Du har helt rett, politiet kan ikke hjelpe deg her. Jeg trur du er litt nervøs enda, selv om det har gått 2 år, og antagelig er du litt småparanoid, og det er normalt. Men siden du ikke gir så mange opplysninger og ingen av oss kan vite om du har grunn til å være redd hadde jeg ville pratet med en god venn om dette, som kan se situasjonen klarere enn deg, og rådføre deg litt. Men jeg trur faktisk du kan slappe av og tenke at det hele er over.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #7 Skrevet 24. mai 2014 Ts her. Altså, jeg vet ikke om denne mannen er farlig for meg ennå eller ikke. Han var ufin med meg ett par ganger i fylla og han oppsøkte sin tidligere eks men det var mangen år siden da. Han var en liten dritt unge da. Noe av det har han dessverre tatt med seg inn i forholdet med meg. Han har aldri truet meg men som sagt behandlet meg dårlig siste tiden. Kastet gjenstander etter på meg når han var full, tvang meg til å ha sex med han og sånne ting. Men vet ikke om jeg bør være redd han ennå. Hva tror dere da?Anonymous poster hash: ae313...b11
Gjest LadyGlaGla Skrevet 24. mai 2014 #8 Skrevet 24. mai 2014 Jeg tviler egentlig på at du behøver å være redd han TS, så lenge du aviser all kontakt. Men du sliter med noen seinvirkninger, så jeg hadde ville tatt kontakt med fastlege hadde jeg vært deg. Hun/han hjelper deg mye bedre enn hva KG kan. Og særlig om du har blitt voldtatt, da er det viktig å få helsehjelp og hjelp til å bearbeide traumer.
Gjest Blomsterert Skrevet 24. mai 2014 #9 Skrevet 24. mai 2014 Jeg tviler egentlig på at du behøver å være redd han TS, så lenge du aviser all kontakt. Men du sliter med noen seinvirkninger, så jeg hadde ville tatt kontakt med fastlege hadde jeg vært deg. Hun/han hjelper deg mye bedre enn hva KG kan. Og særlig om du har blitt voldtatt, da er det viktig å få helsehjelp og hjelp til å bearbeide traumer. Enig.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #10 Skrevet 24. mai 2014 Av og til tenker jeg sånn at han kanskje har et håp om at jeg vil tilbake til han en dag og han forstår ikke alvoret, og når han innser at jeg ikke vil ha han så klikker det for han. Jeg synes at reaksjonen hans var for overraskende bra at jeg gikk, jeg visste jo at han slet men han ringte meg kun en gang og der var det over. Så tenk om han har ikke skjønt det hele ennå :/ to år har gått... TsAnonymous poster hash: ae313...b11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå