Gå til innhold

Håper på brystreduksjon jeg og!

Bellybutton

Anbefalte innlegg

Leser med misunnelse de innleggene lenger ned om brystreduksjon. Jeg venter på time hos sykehus eller privatklinikk. Har blitt henvist fra legen min,både til plastikk kirurgisk avd og privatklinikk. Jeg har noe som heter hypertrofisk arrdannelse som gjør at jeg lager stygge arr,da bør jeg sy på en spesiell måte og snittene må legges spesiellt. Legen min mente jeg var en god kandidat for reduksjon,har DD og F alt etter type. I mange år har jeg slitt med vonde skuldre og nakke og noe eksem under puppene. Nå er det bare å vente i spenning...

Ifjor tok jeg full bukplastikk,etter enda flere år med mye løs hud og også her eksem og soppdannelse i hudfolden. Det gikk fra henvisning fem år før jeg ble operert på privatklinikk dekket av det offentlige pga manglende kompetanse blandt leger på lokalt sykehus og lang ventetid. Det gikk greit,er kjempefornøyd med magen nå.

:ler: Håper på å bli operert innen neste sommer. Skal til syden i September,og tror ikke det blir aktuelt med noen operasjon før det. Vet ikke om jeg vil heller egentlig. Ifjor gikk jeg jo hele sommeren og bare kunne bade til magen,iår har jeg lyst til å nyte det uten å tenke på hvor langt vannet går opp. Men neste år kanskje?.....

Kos dere dere som er ferdige med dette, kanskje blir det min tur snart og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til fra meg også - jeg har vært gjennom hele mølla, fått godkjent operasjon, men klarer ikke bestemme meg for om jeg vil... :roll:

Stå på! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...