AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Jeg og kjæresten min har vært sammen lenge, ca 4 år. Vi har kjøpt egen leilighet sammen fordi vi venter barn i august. Han har en eks han var sammen med bare noen månder før det ble oss. Hun har aldri kommet over han, og har prøvd å ødelegge for oss opp til flere ganger. Han overser alt hun gjør, men jeg klarer ikke helt det. Men nå for en uke siden fikk jeg en melding av henne på Facebook. Der stod det at når jeg hadde vært på besøk hos moren min (hun bor 4 timer unna oss.) så hadde de vært med hverandre, og at det hadde skjedd litt av hvert. Hun sa hun angret veldig på dette. Jeg fikk helt sjokk! Spurte mannen min rett ut i sinne, men han nektet selvfølgelig.. Jeg vet ikke om hun sa dette for å være ekkel IGJEN, men jeg begynner jo selvfølgelig å mistenke det verste. Han har også oppført seg veldig nervøst i det siste, og har mobilen på seg hele tiden. Dette har han aldri hatt før. Jeg skal gå å skjekke meg for kjønnssykdommer, for denne jenta er med nye gutter hele tiden, så jeg skal gjøre det for sikkerhetsskyld. Hvis han har vært utro er det på hue og ræva ut, noe jeg synes er forferdelig siden jeg bærer på vårt barn!! Ååå, men jeg godtar ikke utroskap, og er heller alenemor da. Er så lei meg, og vet ikke hva jeg skal tro på. Anonymous poster hash: 89014...5ab 1
Ida-Lotta Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Å herregud...hva er det med folk? Gå å sjekk deg for sikkerhetsskyld! Blir nesten lei meg på dine vegne. Krysser fingrene for ting ordner seg! Livet skal ikke være enkelt.. Men om han skulle ha vært utro så er det nok desverre best om du forlater han.. Det hadde hvertfall jeg gjort. En gang utro, alltid utro. Min gyllne regel. Håper det ordner seg! 2
Pysa Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Å, nei! Det må være helt skrekkelig! Ta vare på deg selv som best du kan! Det er kanskje ingen trøst, men selv om livet som alenemor kan være tungt, er det fantastisk å ha barn. Om det verste skulle skje, at du blir alene, pass på å nyte de gode stundene. Dem blir det mange av.
Ninette Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Oi, så utrolig kjipt! Men han må ha snakket .ed henne, siden hun viste at du har vært borte. Ville ha sjekka det jeg kunne ha sjekket, for det virker misstenksomt. Håper det ordner seg! Lykke til vidremed svangerskapet ♡ 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Tusen takk <3 Om han har vært utro, så er det ikke oss mer. Uansett. Godtar ikke å bli behandler sånn, og med tanke på at jeg er gravid i tillegg. Har heldigvis en mor som støtter meg å stiller opp. Har også mange venner som er der for meg når det trengs TsAnonymous poster hash: 89014...5ab 4
kari2 Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Off, så ekkelt! Skjønner at det er vanskelig å stole på ham da. Håper det ikke er tilfelle. Det virker som en syk ting å finne på, da. Hadde hun noen detaljer da, som gjør det troverdig? Kan du vanligvis se på ham om han lyver?
CMHuser Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Har du spurt han, pratet med han om det du mistenker?
Thinkerbell. Skrevet 23. mai 2014 #8 Skrevet 23. mai 2014 Så vondt:( hvordan har du tenkt å finne ut om han har vært utro eller ikke? Det blir lett ord mot ord i slike tilfeller.
Ida-Lotta Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Tusen takk <3 Om han har vært utro, så er det ikke oss mer. Uansett. Godtar ikke å bli behandler sånn, og med tanke på at jeg er gravid i tillegg. Har heldigvis en mor som støtter meg å stiller opp. Har også mange venner som er der for meg når det trengs TsAnonymous poster hash: 89014...5ab Nei, det får da være måte på. Vær rak i ryggen og hiv han ut på dagen om han skulle være utro. Kos deg med venner og familie, og nyt tiden med den lille
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #10 Skrevet 23. mai 2014 Har ikke fått snakket med han skikkelig da han har vært borte på jobbreise. Men han kommer hjem i kveld faktisk, og skal ta det opp med han da. Ser fort om han lyver. Skal skjekke meg i morgen. TsAnonymous poster hash: 89014...5ab 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #11 Skrevet 23. mai 2014 dump han Anonymous poster hash: 5826b...624
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #12 Skrevet 23. mai 2014 Men han må ha snakket .ed henne, siden hun viste at du har vært borte. Good point ! Anonymous poster hash: b45e1...bb3
seleneluna Skrevet 23. mai 2014 #13 Skrevet 23. mai 2014 Jeg får vondt i magen bare av tanken. Håper dette ikke er tilfelle og at han har en jævlig god forklaring.
Gjest Jørild Skrevet 23. mai 2014 #14 Skrevet 23. mai 2014 Lykke til. Får håpe det bare er hun som forsøker å ødelegge.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #15 Skrevet 23. mai 2014 Jeg ville snakket med henne. Hun har tross alt tatt kontakt og åpnet for det. Gjor det raskt, for han rekker å prate med henne. Si det som det er, på saklig vis. Si at dere har tross alt ikke hatt den beste kontakten tidligere og du er med god grunn usikker på om hun er oppriktig. Men har er nervos foran deg, oppforer seg mistenkelig og det er selvsagt påfallende at hun vet at du var bortreist - slikt sett må de ha hatt kontakt. Se om du kan få noen bevis via henne - dvs. ting du kan legge frem for ham slik at han må tilstå. Jeg synes dette ikke hores bra ut. Det er alltid et dårlig tegn med en "psycho" eks. Sannheten er at de fleste ikke oppforer seg slik uten grunn. I de fleste tilfeller (ikke alle) der en mann mener at eksen er smågal og klengete, gir han henne grunn til å jakte på ham. Han har en fot ut av forholdet hele veien og gir henne håp. Det skal to til for å danse tango - hun har hele tiden villet odelegge forholdet fordi hun har hatt grunn til å tro at hun kan vinne ham tilbake. Anonymous poster hash: 242c1...ce1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #16 Skrevet 23. mai 2014 Slik har jeg også opplevd. Skulle nesten tro det var jeg som skrev innlegget ditt TS. Den eneste forskjellen hos oss var at jeg ikke gikk gravid. Eksen prøvde i mange år å ødelegge mellom oss og fortalte bla. at kjæresten min hadde møtt henne bak min rygg osv. Jeg valgte å tro på kjæresten min. Det viste seg i ettertid at eksen hans hadde skikkelig store problemer psykisk. Anonymous poster hash: f73b6...c26
GørilB Skrevet 23. mai 2014 #17 Skrevet 23. mai 2014 Huff! Har ikke ord. Håper for din skyld ts, at dette er noe eksen har funnet på. Men som noen nevnte lengre opp her, hvordan kunne hun vite at du var bortreist? Klem til deg
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #18 Skrevet 23. mai 2014 Skjønner godt at du ikke har det så bra nå. Jeg ble utsatt for noe lignende. Eller vi hadde en liten baby på 2 mnd og hadde nettopp flyttet inn i nytt hus (hadde bodd der i 3 mnd), da han plutselig sa han trengte pause i forholdet og stakk. Jeg satt igjen med en liten baby og en 3-åring uten at jeg hadde ikke peiling på hvor faren deres var (fikk ikke kontakt). Etter hvert fant jeg ut at han var hos en "venninne". Det ble slutt for å si det sånn. Skjønner ikke hva sånne folk tenker med, snakk om timing liksom.. Være utro når man har en gravid samboer eller en liten baby er virkelig så lavmål det går an. Men det har godt veldig bra med meg og med barna, så selv om det er tungt der og da, så kommer du over det og det vil gå bra. For din del (og hans) håper jeg selvfølgelig at han ikke har vært utro. Anonymous poster hash: 68a04...a6d
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #19 Skrevet 23. mai 2014 Har snakker ut, han har innrømt at de har hatt sex en gang. Er sjokkert, lei meg og forvirret. Hvorfor? Skjønner ikke.. Fikk ut av han at de ikke brukte kondom heller, idiot. Nåde han hvis jeg er smittet med noe dritt, når jeg i tillegg er gravid!! Han sier han er kjempe lei seg, og angrer noe helt sykt. Første gang jeg ser han gråte. Blir så forvirret opp i alt dette. Vet hva jeg burde gjøre, men er liksom noe som holder meg igjen. Fint for eksen at hun har fått det som hun vil da, nemlig å ødelegge for oss. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, hva jeg skal si eller tenke. TsAnonymous poster hash: 89014...5ab
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #20 Skrevet 23. mai 2014 Hvordan visste hun at du var bortreist til din mor? Mistenksomt. Har du spurt ham om det? Anonymous poster hash: ba06b...788
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå