Gå til innhold

Jenny Skavlan sin bikinikolleksjon. Sett det før?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skavlans bikinikolleksjon var mildt sagt skuffende.
For det første så er bikiniene lagd for de som har xxx small i størrelse, men de var også veldig kjedelige.
Kunne gått på HM og kjøpt de for 50 kr. per stk...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er Jenny Skavland vi snakker om her, hadde ikke akkurat noen forhåpninger til kolleksjonen.

Skrevet

Det er Jenny Skavland vi snakker om her, hadde ikke akkurat noen forhåpninger til kolleksjonen.

True that. Virker som det er trend igjen å lage klær som ikke passer til normale folk.

Skrevet

Likte ikke helt det at rumpeballene må synes SÅ mye. Så ingen med vanlig snitt på baksiden. Hadde ikke følt meg komfortabel med det, og hadde endt opp med å fikse på den hele tiden, for ser jo ut som den går veldig inn i rumpa på modellene når de går med dem.

I tillegg har hun valgt at størrelse L er 38/40, noe jeg synes er veldig rart

• Liker 6
Skrevet

Veldig plane og kjedelig. Ja, har sett det før, det er jo bikinier i sin enkleste form.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig små truser, og veldig store topper. Blir noen rare bikiniskiller.. Hadde forventet noe mer banebrytende, hun er jo svært kreativ og tenker nytt ellers.

Anonymous poster hash: 7f739...ee3
AnonymBruker
Skrevet

Kjeeedelig ja..

Anonymous poster hash: 939aa...3bf

Skrevet

Veldig små truser, og veldig store topper. Blir noen rare bikiniskiller.. Hadde forventet noe mer banebrytende, hun er jo svært kreativ og tenker nytt ellers.

Ja, brudekjolen hennes var jo fantastisk!... synd hun tabbet seg ut med denne kolleksjonen da.

AnonymBruker
Skrevet

Det er bikinier til å posere i, ikke å svømme og være i aktivitet i. Virkelighetsfjernt design.

Anonymous poster hash: 60df2...432
Gjest Citronella
Skrevet

At en L er 38/40 er meget merkelig. Mulig bikiniene er pene på og i bra stoff og snitt, men de ble for kjedelige for min del. Samt for mye Copacabana.

AnonymBruker
Skrevet

De var veldig plaine alle sammen!

Anonymous poster hash: 9ba84...d3e
AnonymBruker
Skrevet

Vet dere i det hele tatt hvilket merke hun har designet i samarbeid med? Porto Br selger brasilianske bikinier. De er designet etter inspirasjon fra nettopp bl.a Copacabana. Brasilianske bikinier er generelt mye mindre enn man kanskje er vant med her i Norge. Litt spesielt å gi henne pes for å være tro mot samarbeidsmerket sitt.

Anonymous poster hash: 8add6...5e5
  • Liker 6
Skrevet

Det var AKKURAT det jeg tenkte også - "Jøss... men... tenk på de skillene, da?" :fnise:

Skrevet

Jeg likte de ikke. Når tilogmed modellenes rumper henger utenfor, så tør jeg ikke å tenke på hvordan min hadde sett ut i noe slikt.

AnonymBruker
Skrevet

Fint med bilder da.

Anonymous poster hash: d807a...ccb
Skrevet

Den mintgrønne bikinitoppen var vel ikke så stygg?

Gjest Citronella
Skrevet

Vet dere i det hele tatt hvilket merke hun har designet i samarbeid med? Porto Br selger brasilianske bikinier. De er designet etter inspirasjon fra nettopp bl.a Copacabana. Brasilianske bikinier er generelt mye mindre enn man kanskje er vant med her i Norge. Litt spesielt å gi henne pes for å være tro mot samarbeidsmerket sitt.

Anonymous poster hash: 8add6...5e5

Ja, jeg vet det. Det var derfor jeg skrev Copacabana i innlegget mitt. Det hindrer meg ikke i å synes de er kjedelige og litt for horete.

Skrevet

Jeg likte egentlig den svarte badedrakta veldig godt, bare synd du må vise så mye rumpe i den. Kunne nesten vurdert å kjøpt den hvis ikke.

Skrevet (endret)

Må si at bikiniene er helt utenom det vanlige, og utrolig fine! Hadde aldri trodd hun skulle fått til noe så ekstraordinært! Wow, det er eneste jeg har å si :) You GO Jenny Skavlan!

....not. Kjedeligste bikiniene øya mine har sett i løpet av mitt 23 årige liv.

Endret av koskenkorva
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...