vilbligravid99 Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Hei Lurte på om noen har erfaringer i forhold til politi der man har blitt besøkt av politi pga husbråk, er dette noe som registreres hos politiet? Blir det slettet over en tid eller forblir det registrert i all evighet? Hva med meldinger i legevakten/ fastlegen? Blir alt skrevet ned og beholdt over en tidsperiode for så å bli slettet eller forblir det alltid lagret?
Gjest Faerunpedia Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Kommer an på hva du mener med husbråk. Hvis det er snakk om en fest hvor musikken er for høy og man får beskjed om å dempe seg blir det ikke registrert.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Det blir lagret. Det er mulig å kreve sletting i legejournal vet jeg, men husker ikke vilkårene. Ikke lett i hvert fall! Hvorfor vil du det?Anonymous poster hash: 6ea55...269
vilbligravid99 Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2014 Har kranglet ganske heftig med mannen for et par år tilbake siden, der jeg har sagt jeg skal ta selvmord. Han har ringt politi da og ambulanse har kommet etc. Skjedd et par ganger. Endte opp med å dra til legevakta hadde depresjon.. hatt anfall ogaå. Nå er jeg høygravid og frykter det kan ha noe å si i fremtiden da jeg har lest så masse om barnevernsaker. har slitt med barnløshet som forårsaket depresjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå