Gå til innhold

Hva slags forhold har dere til familiens tenåringer?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva slags forhold har dere til familiens tenåringer?

søskenbarnkuninerfettere og lignenede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal vi se, jeg har tenåringsbarn, tenårsingsnieser og tenåringsnevøer...

Syns spørsmålet var litt uklart, men jeg, mener jeg selv ihvertfall, har et godt forhold til alle.

Jeg er, som jeg bør være, en trygg voksenperson. I tillegg er jeg, ifølge dere utsagn: Kul, barnslig, hyggelig, til å stole på og en god mamma og tante...

Dette hørtes ut som skryt, men det er faktisk tilfelle.

Det var godt at de spurte for så ser jeg hvor heldig jeg er som har så flotte ungdommer i nærmeste familie! Det er jo de som henter frem det gode i meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Esther

Jeg er tante til en tenåring og mor til to tenåringer. Niesen min bor et stykke fra meg og vi treffes derfor omtrent bare i familieselskaper.

Begge min tenåringsbarn står meg veldig nær - vi har vært gjennom vanskelige tider - noe som faktisk bare har ført oss nærmere hverandre og som har gjort min eldste tenåringssønn til min beste rådgiver, diskusjonspartner og støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 voksne sønner og en i tenårene. Mener selv at jeg har et godt forhold til dem. Sønn nr.2 er vel den jeg har nærest kontakt/kommunikasjon med. Prøver så godt jeg kan å stille opp for dem når de trenger meg. Og å vise at jeg er glad i dem, og at de betyr mest for meg i hele verden. I familien er det mange tenåringer,jeg tror jeg blir oppfattet som ei all right tante. Kanskje litt morsom også? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...