AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Min svoger (mann sin bror) ble pappa for under et år siden. Han er en lettvindt type som ikke tar serlig ansvar, og som alltid har gjort akkurat det som faller ham inn. Dette barnet kom til verden etter et onst. og han har ikke noe med barnet og gjøre. Han betaler det han skal, og møtte opp da han ble født og i dåp, ellers ingenting. Nå er han utenlands på jobb. Jeg ønsker å treffe dette barnet og være tante for det. Har snakket med svoger og for han er det greit. Problemet er at når jeg ringer til barnets mor så bare legger hun på. Får ikke kontakt med henne. De bor ikke langt unna, og jeg vet hvor de bor. Burde jeg ta kontakt igjen? Har vurdert å skrive brev til moren. Traff henne i barnets dåp så hun vet hvem jeg er. Jeg ble selv mor i år så de blir jo søskenbarn og er født i samme år. Tenker det kunne vært koselig om de kunne hatt kontakt etterhvert. Er så usikker, er jeg påtrengende? Anonymous poster hash: 8b885...64e
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Min mann ønsker forøvrig også kontakt med onkelbarnet sitt. TSAnonymous poster hash: 8b885...64e
Gjest Jørild Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Moren vil jo helt tydelig ikke ha kontakt, så da synes jeg det blir dumt å skulle presse seg på. Nå har du tatt første steget, så nå må det være opp til å henne om hun ønsker kontakt.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Skriv gjerne et brev Hun er kanskje redd.. Skriv at dere gjerne ønsker å ha kontakt med barnet, og at dere håper hun tar kontakt med dere! Hun burde jo være takknemmelig for at noen i barnets farsslekt ønsker å bli kjent med barnet, selv om faren ikke er involvert. Det er jo synd om moren skal frarøve barnet sin tante og onkel på grunn av… ingenting? Anonymous poster hash: 668e5...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Tror jeg gjør det, skriver et brev. Hun virket som en trivelig person de få gangene jeg har møtt henne, så jeg tenker også at hun kanskje er redd. Så kan det jo være opp til henne etter det. Takk for svar! Skriv gjerne et brev Hun er kanskje redd.. Skriv at dere gjerne ønsker å ha kontakt med barnet, og at dere håper hun tar kontakt med dere! Hun burde jo være takknemmelig for at noen i barnets farsslekt ønsker å bli kjent med barnet, selv om faren ikke er involvert. Det er jo synd om moren skal frarøve barnet sin tante og onkel på grunn av ingenting? Anonymous poster hash: 668e5...eaf Anonymous poster hash: 8b885...64e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå