love93 Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Har vært sammen med han siden juli. Han er 24 jeg er 21 han har sagt han vil ikke gifte seg med meg pga av at jeg ikke er jomfru? hvorfor må det bety no ? og nei jeg vet det finnes flere fisk i havet men hvis jeg slår opp med han kommer jeg til å bli ødelagt. Jeg må HA han prøvde å slå opp med han engang ble helt psykisk utslitt og gråt hver dag jeg klarer ikke å takle å ikke ha han ved min side kan noen hjelpe ? hva skal jeg gjøre ? kan han endre mening ?
Populært innlegg Pialill Skrevet 23. mai 2014 Populært innlegg #2 Skrevet 23. mai 2014 Hvorfor i all verden er du sammen med denne dritten om han har gjort det tydelig for deg at han ikke syns du er god nok? 56
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Selvfølgelig må du ikke ha ham. Det i seg selv at han er så dobbeltmoralsk, burde gjøre at du slo opp. Du skader bare deg selv for hver dag du er sammen med denne latterlige mannen.Anonymous poster hash: 180bc...742 13
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Jeg ønsker og å gifte meg med en jomfru hvis jeg skal gifte meg. Det er ikke noe romantisk med en som har vært med alle og enhver. Jeg ønsker at det skal være spesielt mellom oss to. Anonymous poster hash: e8613...f08 4
Aviendha Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Jeg ønsker og å gifte meg med en jomfru hvis jeg skal gifte meg. Det er ikke noe romantisk med en som har vært med alle og enhver. Jeg ønsker at det skal være spesielt mellom oss to.Anonymous poster hash: e8613...f08
Gjest New_Girl Skrevet 23. mai 2014 #8 Skrevet 23. mai 2014 Er du ikke jomfru så er du ikke jomfru. Det får du jo ikke gjort noe med. Så hvis det er så viktig for han så burde jo han gjøre det slutt med deg. Og selvfølgelig MÅ du ikke ha akkurat han. Er ikke en liten stund med kjærlighetssorg bedre enn et helt liv sammen med en som ikke godtar deg sånn som du er? 20
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Jeg ønsker og å gifte meg med en jomfru hvis jeg skal gifte meg. Det er ikke noe romantisk med en som har vært med alle og enhver. Jeg ønsker at det skal være spesielt mellom oss to. Anonymous poster hash: e8613...f08 Vel, men er du jomfru da? 34
netpuppy Skrevet 23. mai 2014 #10 Skrevet 23. mai 2014 Men vil det si at dere ikke har sex? Eller er det greit for han å ikke være jomfru før han gifter seg? 9
love93 Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #11 Skrevet 23. mai 2014 Jeg har prøvd å slå opp med han men klarer ikke. Jeg er døds forelska i han for meg er det nok å bare puste og ha han i livet trenger ingenting annet. Selvom jeg ikke er jomfru betyr ikke at jeg hadde vært utro mot han hvis vi hadde giftet oss jeg klarer så vidt å se på en annen fyr han er alt for meg veldig vanskelig for meg å gå vidre med livet Kan han endre mening ? ((((
love93 Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #12 Skrevet 23. mai 2014 Jo vi har sex men han vil at hans fremtidlige kone skal være jomfru
kareen Skrevet 23. mai 2014 #13 Skrevet 23. mai 2014 Jeg har prøvd å slå opp med han men klarer ikke. Jeg er døds forelska i han for meg er det nok å bare puste og ha han i livet trenger ingenting annet. Selvom jeg ikke er jomfru betyr ikke at jeg hadde vært utro mot han hvis vi hadde giftet oss jeg klarer så vidt å se på en annen fyr han er alt for meg veldig vanskelig for meg å gå vidre med livet Kan han endre mening ? (((( Er det religiøse grunner for at han vil ha en jomfru? Sikker på at han ikke bare bruker det som argument for å ikke forplikte seg til deg? 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #14 Skrevet 23. mai 2014 Vel, men er du jomfru da? Det er privat. Anonymous poster hash: e8613...f08
lillbilly Skrevet 23. mai 2014 #15 Skrevet 23. mai 2014 Jeg ønsker og å gifte meg med en jomfru hvis jeg skal gifte meg. Det er ikke noe romantisk med en som har vært med alle og enhver. Jeg ønsker at det skal være spesielt mellom oss to. Anonymous poster hash: e8613...f08 Regner med at du selv er jomfru?!? 3
Crobern Skrevet 23. mai 2014 #16 Skrevet 23. mai 2014 Har vært sammen med han siden juli. Han er 24 jeg er 21 han har sagt han vil ikke gifte seg med meg pga av at jeg ikke er jomfru? hvorfor må det bety no ? og nei jeg vet det finnes flere fisk i havet men hvis jeg slår opp med han kommer jeg til å bli ødelagt. Jeg må HA han prøvde å slå opp med han engang ble helt psykisk utslitt og gråt hver dag jeg klarer ikke å takle å ikke ha han ved min side kan noen hjelpe ? hva skal jeg gjøre ? kan han endre mening ? Er han jomfru selv? 1
nattsvermer Skrevet 23. mai 2014 #17 Skrevet 23. mai 2014 Er det noe jeg har lært i løpet av et 30 år lang liv er det at det er umulig å endre folk. I tillegg er det ikke sånn at det er noen man MÅ ha. Du kommer garantert til å finne en annen, og forhåpentlig bedre mann. 6
Erazor Skrevet 23. mai 2014 #18 Skrevet 23. mai 2014 Hvis man ikke ønsker å gifte seg med noen som ikke er jomfru, bør man være redelig nok til å ikke gå inn i et forhold med en som ikke er det, eller eventuelt kun ha rene seksuelle forhold uten andre forpliktelser. Ellers blir det raskt til at man leker med andres følelser. Jeg vil anbefale TS å kvitte seg med vedkommende og finne en som er interessert i henne som hun er, og ikke bare bruker henne inntil han finner jomfruen sin. 9
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2014 #19 Skrevet 23. mai 2014 Jo vi har sex men han vil at hans fremtidlige kone skal være jomfru Vel, men hvis det er sånn at du finner deg i skitpraten hans og å bli brukt av ham, så ikke kom og syt til oss. Det er privat. Anonymous poster hash: e8613...f08 Det er det nok. 12
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #20 Skrevet 23. mai 2014 En fyr som selv har sex men forventer jenta skal være jomfru... ingenting å spare på... Anonymous poster hash: 4d8e5...424 27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå