Gå til innhold

Blir langtur i dag.....røk på en smell på fredagskaffen :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huff, vi har fredagskaffe på jobben, og i dag var det is med peanøtter, nonstop og sjokoladesaus. Jeg røk litt på en smell der, jeg som pleier å være så flink. La inn sånn ca det jeg antar jeg har spist, og det ble over 700 kcal!!!! Det er halve dagsbehovet mitt det! :( I tillegg er det pizza til middag i dag! Blir så sur på meg selv!!

Anonymous poster hash: 58bac...f0d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jaja, bare å ta med en lydbok/noe god musikk på øret, legge turen i naturskjønne omgivelser, og nyte å gå av seg kaloriene igjen :)

Anonymous poster hash: 29df7...042
AnonymBruker
Skrevet

Ja, blir nødvendig det! Er så kjedelig når man ikke klarer å la være. :( skulle egentlig bare tatt helg før fredagskaffen kjenner jeg! :(

AnonymBruker
Skrevet

En kaloribombe en sjelden gang har ingenting å si, og du trenger ikke verken droppe middag eller trene deg fordervet kveld. Stresset rundt "sprekken" og den dårlige samvittigheten er mye mer skadelig enn de usle kaloriene fra den iskremen! Hvis du har lyst til å kose deg med en lang tur med god musikk på øret så gjør du det, men ikke tenk at du skal straffe deg selv eller at du må "gjøre opp" for at du koste deg med fredagskaffe. La treningen være lystbetont og noe du gjør for deg selv, for at du skal bli sterkere og sunnere og kjenne hvor godt det er å være i god form - ikke en straff for at du spiste noe du hadde lyst på som ikke var gulrøtter og brokkoli!

Kos deg med pizza med god samvittighet. God helg :)

Anonymous poster hash: 56035...1bf
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Signerer forrige taler. I tillegg: 700 kcal er ikke halve dagsbehovet til noen som helst. Det ville forutsette at 1400 kcal var nok til å leve på, og det er 600 kcal for lite.

700 kcal er altså rundt 1/3 av dagsbehovet ditt. Spis to stykker pizza til middag og ta et knekkebrød med hvitost til kvelds og du er i mål på 2000. :blomst:

Anonymous poster hash: e0234...97b
Skrevet

Spist er spist. Trøst deg med at det smakte kjempegodt.

Kroppen din trenger mat, så kos deg med pizzaen også. Så får du heller ta litt sunnere valg i helgen. Droppe evt. snop som du skulle unne deg på lørdag :)

Skrevet

Straffetrening har ikkenoe for seg, lager bare unødvendig stress for kroppen og dermed er det ugunstig. Trener du fordi du har lyst er det en annen sak.

Spist er spist, man må kose seg innimellom ellers er det umulig å la kostholdet bli en livsstil etter endt diett (regner med at du går på noe sånt når du spiser 1400 kcal daglig) :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, dere har vel rett i det. Endte på litt over 2000 netto etter en tur ut! Greit nok det.

Det verste er at så lenge jeg ikke smaker på godteriet, så har jeg heller ikke lyst på det. Har begynt å sette frem frukt i tillegg, og det er jo så mye bedre!

Jeg holder på å slanke meg ja, og skal ligge på 1400 kcal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...